تاپ خبر۲۴: :وزیر صنعت، معدن و تجارت در پی گشایش اعتباربانک پارسیان و تخصیص تسهیلات صندوق توسعه ملی برای اجرا و خروج از رکود پالایشگاه گاز بیدبلند۲، طی نامه‌ای از کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان تشکر و قدردانی کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک پارسیان، محمدرضا نعمت‌زاده برنامه ریزی، اجرای به موقع و اثربخش […]

تاپ خبر۲۴: :وزیر صنعت، معدن و تجارت در پی گشایش اعتباربانک پارسیان و تخصیص تسهیلات صندوق توسعه ملی برای اجرا و خروج از رکود پالایشگاه گاز بیدبلند۲، طی نامه‌ای از کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک پارسیان، محمدرضا نعمت‌زاده برنامه ریزی، اجرای به موقع و اثربخش بودن را از مهم ترین مبانی اصلی رشد و توسعه کشور دانست و حرکت بانک پارسیان در راستای خروج از رکود پالایشگاه گاز بید بلند۲ را تحسین کرد.
متن کامل نامه را در زیر می‌خوانید:
“جناب آقای پرویزیان، مدیرعامل محترم بانک پارسیان
باسلام
برنامه ریزی و اجرای به موقع و اثربخش، از مهمترین مبانی و اساس رشد و توسعه کشور در حوزه‌های مختلف می‌باشد و هرگونه خطا و تاخیر در اجرای برنامه‌ها آثار زیان‌باری را به دنبال دارد. که اگر غیرقابل جبران نباشد، قطعاً جبران مافات بسیار مشکل و هزینه‌ساز است. یکی از طرح‌هایی که مدت مدیدی است که اجرا نشده و رکود شدیدی بر آن حاکم بوده است، پالایشگاه گاز بیدبلند۲ می‌باشد که خوشبختانه با بذل و ایفای نقش تعیین‌کننده توسط جنابعالی و مجموعه همکاران بانکی عضو کنسرسیوم به مرحله‌ای از پیگیری و تصمیم‌گیری رسیده که تخصیص تسهیلات صندوق توسعه ملی و گشایش اعتبار مربوطه نهایی و اجرایی شده است. بدین مناسبت بر خود لازم دانستم که از همکاری‌ها و قبول متعهدانه مسئولیت توسط جناب، تشکر و قدردانی نموده، از خداوند متعال سلامتی و دوام توفیقات شما را مسألت دارم”.