تاپ خبر۲۴: :وزیر راه و شهرسازی فرود اولین فروند هواپیمای ایرباس بر باند فرودگاه مهرآباد را نماد آغاز یک دوران جدید در صنعت هوایی ایران خواند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن؛ عباس آخوندی در مراسم تحویل اولین هواپیمای ایرباس در فرودگاه مهرآباد با بیان این مطلب […]

تاپ خبر۲۴: :وزیر راه و شهرسازی فرود اولین فروند هواپیمای ایرباس بر باند فرودگاه مهرآباد را نماد آغاز یک دوران جدید در صنعت هوایی ایران خواند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن؛ عباس آخوندی در مراسم تحویل اولین هواپیمای ایرباس در فرودگاه مهرآباد با بیان این مطلب افزود: این اتفاق آغاز بازگشت به صحنه رقابت بین‌المللی و بازپس‌گیری سهم خود از بازار جهانی و گامی موثر در توسعه و پایداری امنیت ایران و منطقه و جهان است.
وی اظهارداشت: بی‌تردید، امروز یک روز تاریخی برای صنعت هوایی ایران و برای ملت بزرگ ایران است. بی‌گمان، اجرای سیاست نوسازی ناوگان هوایی ایران در کنار نوسازی سایر ناوگان‌های ریلی، جاده‌ای و دریایی ظرفیت اثرگذاری جدی برصنعت حمل ونقل، گردشگری، توسعه ملی و بهبود جایگاه ایران درسطح اقتصاد جهانی دارد. فزون‌تر آنکه این تدبیر گامی مؤثر در توسعه و پایداری امنیت ایران وهم‌چنین منطقه وجهان است.
بازسازی سرمایه‌های مادی و انسانی “هما”
وی افزود: درآینده‌ی نزدیک، به منظور افزایش کارایی و بهره‌وری ازسرمایه‌های مادی و انسانی “هما”، ما آن را از حیث حقوقی و مالی نیز بازسازی ساختاری نموده و سهم آن را در بازار بورس اوراق بهادار ایران و یا حتی بازارهای بین‌المللی درصورت اخذ مجوزهای قانونی عرضه خواهیم کرد.
تقدیر از مدیر عامل بانک صنعت و معدن
وزیر راه و شهرسازی در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از مدیر عامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: لازم می‌دانم از مسئولیت‌پذیری جناب آقای مهندس افخمی مدیرعامل بانک صنعت معدن که در این خصوص همت والایی داشتند تشکر کنم.