تاپ خبر۲۴: مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران ضمن تبریک کسب رتبه اول ارزیابی امور بانوان از سوی معاونت ورزش بانوان سازمان ورزش، از مرجان میرزایی تقدیر کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، معاونت ورزش بانوان این سازمان در ارزیابی فعالیت های اداره کل امور بانوان در سال […]

تاپ خبر۲۴: مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران ضمن تبریک کسب رتبه اول ارزیابی امور بانوان از سوی معاونت ورزش بانوان سازمان ورزش، از مرجان میرزایی تقدیر کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، معاونت ورزش بانوان این سازمان در ارزیابی فعالیت های اداره کل امور بانوان در سال ۹۴ و در میان سازمان های تابعه شهرداری، در محور ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، موفق به کسب رتبه اول شد.
بر این اساس، نرگس معدنی‌پور مدیرکل اداره امور بانوان با ارسال لوح تقدیر از اقدامات مرجان میرزایی، معاون ورزش بانوان سازمان ورزش تشکر کرد.
در بخش هایی از لوح تقدیر یادشده آمده است:
“فرهیخته ارجمند سرکارخانم مرجان میرزایی
به مصداق ” لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق” بر خود واجب می دانم به پاس تلاش‌های بی دریغ و تاثیرگذار سرکار عالی در مسیر تحقق و غنای این گنجینه ارزشمند در سال ۱۳۹۴ به ویژه در محور ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی که شایسته دریافت رتبه اول شده اید، صمیمانه‌ترین تقدیر و تشکر را با آرزوی سربلندی همراه با بهترین ها، تقدیم حضورتان کنم.”print