تاپ خبر۲۴: دکتر علی وحدت از عملکرد و حمایت های همه جانبه و گسترده بانک ملی ایران در جهت توسعه شرکت های دانش بنیان، تقدیر و تشکر کرد. دکترعلی وحدت، مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران با بیان این که بانک ملی ایران […]

تاپ خبر۲۴: دکتر علی وحدت از عملکرد و حمایت های همه جانبه و گسترده بانک ملی ایران در جهت توسعه شرکت های دانش بنیان، تقدیر و تشکر کرد.

دکترعلی وحدت، مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران با بیان این که بانک ملی ایران با توجه به عملکردش جزو بانک های موفق در جهت توسعه شرکت های دانش بنیان است، گفت: از مجموعه عملکرد و فعالیت های بانک ملی ایران برای پرداخت تسهیلات، ارائه تامین مالی، گشایش و صدور حواله‌های ارزی به شرکت های دانش بنیان برای توسعه و افزایش فروش محصولات این شرکت ها تشکر می کنم.

وی اظهار کرد: عملکرد بانک ملی ایران طی سال های اخیر به خصوص طی سه سال گذشته قابل توجه و چشمگیر بوده و طی اجرای تفاهم نامه همکاری کامل به تعهداتش عمل کرده است.

مدیر عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور امروز ایجاد اشتغال و جهش تولید را متأثر از رشد شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد و گفت: در زمان شیوع کرونا هرجایی که مشکل داریم شرکت‌های دانش‌بنیان همیاری کردند، بر همین اساس برای توسعه اقتصاد باید به شرکت‌های دانش‌بنیان بیش از امروز توجه شود.