تاپ خبر۲۴:حمید عسگری مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها در آستانه پرداخت سی امین مرحله یارانه خانوار از زحمات مجموعه مدیران و کارکنان این بانک تقدیر و تشکر نمود. در این تقدیرنامه که به مهندس ضیائی مدیر عامل این بانک اهداء شده آمده است؛ تلاش خاضعانه برای تحقق عدالت اجتماعی به عنوان یکی از دیرینه ترین […]

تاپ خبر۲۴:حمید عسگری مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها در آستانه پرداخت سی امین مرحله یارانه خانوار از زحمات مجموعه مدیران و کارکنان این بانک تقدیر و تشکر نمود.
در این تقدیرنامه که به مهندس ضیائی مدیر عامل این بانک اهداء شده آمده است؛ تلاش خاضعانه برای تحقق عدالت اجتماعی به عنوان یکی از دیرینه ترین آرمان های بشری و کوشش خالصانه برای اعتلای بندگان خدا در همه زمینه های مادی و معنوی، رسم عاشقانه ای است که جلوه هایی دیگر از تعبد و مجاهدت فی سبیل الله را تفسیر می کند. آغاز هدفمندسازی یارانه ها در گستره ایران اسلامی و اراده ملتی بزرگ، دوراندیش و مسئولیت پذیر در شکل گیری صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف، افزایش کارایی و بهره وری و کاهش فاصله طبقاتی برگ هائی ماندگار و افتخار آفرین را در کتاب تاریخ بزرگی های این قوم ترسیم نموده و چکامه ای از همدلی ها و یگانگی های مردم و مسئولین را رقم زده است.
همزمان با پرداخت “سی امین” مرحله از یارانه های نقدی خانوار، بدینوسیله از زحمات بی شائبه، شبانه روزی و متعهدانه جنابعالی و همکاران ارجمندتان در فراهم آوردن مقدمات، اجرا و تداوم هدفمند کردن یارانه ها تقدیر و تشکر نموده و در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توفیق روزافزونتان را از خدواند منان برای تحقق هرچه بهتر منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تلاش مضاعف برای رشد و بالندگی هر چه بیشتر کشور مسئلت می نمایم.
گفتنی است: در حال حاضر یارانه نقدی بیش از ۶/۱ میلیون سرپرست خانوار از طریق شعب و دفاتر پست بانک ایران در سراسر کشور به ویژه در روستائی و مناطق صعب العبور پرداخت می شود.