تاپ خبر۲۴: رییس شورای اسلامی شهر تهران از اقدام رضایی برای حذف سفرهای خارجی تقدیر کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی سازمان ورزش شهردرای تهران، مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران طی نامه ای از اقدام رضایی، رییس سازمان ورزش برای انصراف از سفرهای خارجی و صرف این هزینه برای اجرای برنامه […]

تاپ خبر۲۴: رییس شورای اسلامی شهر تهران از اقدام رضایی برای حذف سفرهای خارجی تقدیر کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی سازمان ورزش شهردرای تهران، مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران طی نامه ای از اقدام رضایی، رییس سازمان ورزش برای انصراف از سفرهای خارجی و صرف این هزینه برای اجرای برنامه های تفریحی ـ ورزشی در محله هرندی تقدیر و تشکر کرد.
متن تقدیر از رییس سازمان ورزش شهرداری تهران به شرح زیر است:
” سلام علیکم
بدینوسیله از اقدامات جنابعالی و همکاران محترمتان در مجموعه سازمان ورزش شهردرای تهران تقدیر و تشکر می نمایم. توفیقات روزافزون و استمرار خدمتگزاری را از خداوند متعال مسئلت دارم.
مهدی چمران
رییس شورای اسلامی شهر تهران”
گفتنی است، سازمان ورزش شهردرای تهران با سه عضویت در انجمن های بین المللی ورزش همگانیtafisa، تفریحات WIo و زنان و دختران iapesgw با بیش از ۱۲ دعوت از مجامع مذکور در هر سال و در سال جاری با تصویب کمیسیون سفرهای خارجی برای چهار استان سفر خارج از کشور شامل کشورهای استرالیا، آفریقای جنوبی، اسپانیا و عراق به صورت داوطلبانه و در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در نامگذاری سال ۹۵ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و تدابیر شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر فقرزدایی و توانمند سازی اقشار آسیب پذیر جامعه از کلیه سفرهای بروزن مرزی انصراف داده و هزینه آن را برای برگزاری جشنواره تفریحی ـ ورزشی در محله هرندی صرف کرد.