تاپ خبر۲۴ : رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارسال نامه از همراهی مدیرعامل بانک سپه و کارکنان این بانک به دلیل تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی تقدیر کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک سپه، سید پرویز فتاح در نامه فوق، ضمن بررسی عملکرد بانکهای عامل در پرداخت […]

تاپ خبر۲۴ : رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارسال نامه از همراهی مدیرعامل بانک سپه و کارکنان این بانک به دلیل تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی تقدیر کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک سپه، سید پرویز فتاح در نامه فوق، ضمن بررسی عملکرد بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات و تشکر از همراهی بانک سپه، آورده است: بانک سپه با پرداخت ۳هزار و ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات، به خودکفایی ۲۲هزار و ۷۶۹ خانوار کمک کرده است.
فتاح با اشاره به دستاورد همراهی های بانکها به ویژه بانک سپه در طرحهای اشتغالزا گفت: خودکفایی ۵۹۹ هزار خانوار و خروج آنها از پوشش حمایتی این کمیته و صرفه جویی در اختصاص و پرداخت سالانه حداقل ۱۴هزار میلیارد ریال از خزانه دولت به این گروه از خانوار، فراهم شدن امکان جایگزینی و پوشش قریب به ۶۰۰ هزار خانوار نیازمند شناسایی و ثبت نام شده پشت نوبت، کاهش نرخ بیکاری و شکاف فقر در کشور و افزایش تولید ناخالص ملی، کاهش هزینه های ناهنجارهای اجتماعی ناشی از بیکاری به جهت ایجاد اشتغال برای محرومین و… از ثمرات همراهی بانکها با کمیته امداد است.
وی در این نامه، طرحهای ایجادی را مربوط به بخشهای کشاورزی و باغداری، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیتهای صنفی و صنعتی، خدمات و… دانست.