تاپ خبر۲۴: مشاور امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور در اداره امور شعب استان کرمان بانک ملی ایران از عملکرد این بانک در حوزه اجرای قوانین و مقررات مربوط به ایثارگران تقدیر کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، حجت الاسلام والمسلمین ثقفی در این دیدار که با […]

تاپ خبر۲۴: مشاور امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور در اداره امور شعب استان کرمان بانک ملی ایران از عملکرد این بانک در حوزه اجرای قوانین و مقررات مربوط به ایثارگران تقدیر کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، حجت الاسلام والمسلمین ثقفی در این دیدار که با حضور رضا خسروی رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک و جمعی از مسئولان اداره امور شعب استان و تعدادی ازکارکنان ایثارگر، آزاده و فرزندان شاهد برگزار شد، گفت: قشر ایثارگر، حماسه آفرین و سمبل فرهنگی کشور و الگویی برای مردم هستند؛ در عین حالی که ایثارگری در حال حاضر پایان نیافته است.
وی ادامه داد: امروز جنگ در زمینه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است و در این جنگ برخلاف زمان دفاع مقدس، دشمنان ماهیت انقلاب را هدف قرار داده اند.
در ادامه مشاور امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی خواستار ارائه پیشنهادهای جدید و کاربردی از سوی ایثارگران شد.