تاپ خبر۲۴ : استاندار تهران طی حکمی از پرتوافکنان عضو هیئت‌مدیره بانک سپه به سبب همکاری مؤثر در پیشبرد اهداف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران تقدیر کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک سپه، در متن تقدیر محمدحسین مقیمی استاندار تهران که طی تقدیرنامه‌های جداگانه‌ای به مصطفی پرتوافکنان عضو هیئت‌مدیره بانک سپه، […]

تاپ خبر۲۴ : استاندار تهران طی حکمی از پرتوافکنان عضو هیئت‌مدیره بانک سپه به سبب همکاری مؤثر در پیشبرد اهداف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران تقدیر کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک سپه، در متن تقدیر محمدحسین مقیمی استاندار تهران که طی تقدیرنامه‌های جداگانه‌ای به مصطفی پرتوافکنان عضو هیئت‌مدیره بانک سپه، احمدرضا بیاتی مدیر امور اعتباری و حمید عبدالمطلبی معاون اداره کل تسهیلات بانک سپه اعطاشده، خطاب به نامبردگان آمده است: بدین‌وسیله به‌پاس زحمات بی‌دریغتان در پیشبرد اهداف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران در جهت حمایت از تولید و اشتغال استان در سال ۱۳۹۷ مزین به نام «حمایت از کالای ایرانی» در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، مراتب سپاس و امتنان خود را با اهدای این لوح ابراز می‌دارم.

در پایان این متن مقیمی تأکید کرده: امید است در سایه انوار الهی و با اتکا به پشتکار و همت بلندتان شاهد طی مدارج عالی در سایر عرصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.