تاپ خبر۲۴: همراه اول به منظور گرامیداشت روز خبرنگار و سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران، خبرنگاران را به مراسم «شبی با اصحاب رسانه» دعوت کرد. اپراتور اول به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و   ۱۹ مرداد نوزدهمین سالروز آغاز عرضه سیم کارت در ایران، از خبرنگاران «حوزه های مخابرات و بورس» رسانه ها […]

تاپ خبر۲۴: همراه اول به منظور گرامیداشت روز خبرنگار و سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران، خبرنگاران را به مراسم «شبی با اصحاب رسانه» دعوت کرد.

اپراتور اول به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و   ۱۹ مرداد نوزدهمین سالروز آغاز عرضه سیم کارت در ایران، از خبرنگاران «حوزه های مخابرات و بورس» رسانه ها برای حضور در مراسمی جهت گرامیداشت این دو رویداد مهم دعوت بعمل آورده است.

همراه اول در اطلاعیه خود ضمن تبریک عید سعید فطر به کلیه خبرنگاران پر تلاش کشور اعلام کرد:  با توجه به همزمانی این دو رویداد فرخنده با تعطیــلات مرتبط با عید فطر، مراسم امسال «شبی با اصحاب رسانه»،  عصر روز

سه شنبه ۲۲ مردادماه برگزار می شود.

گرامیداشت نوزدهمین سالروز عرضه سیم کارت در ایران و تجلیل از زحمات یکساله خبرنگاران، در مراسم «شبی با اصحاب رسانه» همراه اول، از ساعت ۱۹ روز سه شنبه ۲۲ مردادماه به صرف شام در سالن اجتماعات فضای باز برج همراه  برگزار می ­شود.