تاپ خبر۲۴: در راستای ادامه حمایت بانک پارسیان از فعالیت های اجتماعی، مدرسه۶ کلاسه بانک پارسیان در حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. با حضور آقای دکتر حافظی، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، آقای زمانی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و جمعی از مسئولان […]

تاپ خبر۲۴: در راستای ادامه حمایت بانک پارسیان از فعالیت های اجتماعی، مدرسه۶ کلاسه بانک پارسیان در حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

با حضور آقای دکتر حافظی، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، آقای زمانی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور آقای فقیری، معاون طرح و برنامه، آقای رضایی، مدیر امور مالی، آقای جهانی، مدیر روابط عمومی و آقای صابری، مسئول شعبه شهرری، مدرسه۶ کلاسه بانک پارسیان در حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. دکتر حافظی، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در مراسم افتتاح این مدرسه طی سخنانی ضمن تقدیر از اقدام ارزنده بانک پارسیان گفت: اگر چه سابقه فعالیت بانک پارسیان نسبت به بانک‌های بزرگ دولتی کم تر است و تنها یک دهه از دوران تاسیس آن می گذرد، اما این پنجمین پروژه ای است که توسط این بانک افتتاح شده است و اقدام شایسته بانک پارسیان نشان از آن دارد که مدیران بادرایت و دور اندیشی در این بانک حضور دارند که به تحصیل فرزندان این مملکت که سازندگان آینده کشورهستند بسیار اهمیت می دهند.
امروزه در گوشه گوشه این مملکت و در مناطق دوردست و محروم، شاهد ساخت و افتتاح پروژه‌های متعددی هستیم که بانک پارسیان سهم بسزایی در آن ها دارد. دکتر حافظی ادامه داد: دانش آموزانی که در مدرسه بانک پارسیان و دیگر مدارس خیرین مشغول تحصیل هستند، یقینا در آینده با کسب دانش خود جهان را متحول خواهندکرد و حرکت ما خیرین و بانک پارسیان نیز برای فراهم کردن این بستر سازی بسیار کارساز است.
آقای زمانی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز با تشکر از بانک پارسیان و هیات همراه اظهار داشت: دانش آموزانی که در مدرسه بانک پارسیان تحصیل می کنند در چند سال آینده می توانند در سطح رییس بانک و حتی سطوح بالاترخدمت در کشور قرار گیرند. وی ادامه داد: زمانی که بانک پارسیان مدرسه شیک و مجهزی را در اختیار مدیر و معلم مدرسه و دانش آموزان منطقه قرار می دهد، معلم در راستای توسعه دانش اجتماعی و ارتقای سطح علمی دانش گام برمی دارد.
در این مراسم دانش آموزان این مدرسه با اجرای سرودی زیبا و احساس برانگیز همه را تحت تاثیر قرار دادند و از این اقدام بانک پارسیان و خیرین مدرسه ساز قدردانی کردند و در پایان طی اقدامی پس از تلاوت آیاتی از کلام خدا با حرکتی نمادین و با بریدن روبان نصب شده در محل ورودی، مدرسه پارسیان و نمازخانه آن رسما افتتاح شد. ضمنا در این روز، دو مدرسه دیگر توسط خیرین مدرسه ساز حقیقی نیز در منطقه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. شایان ذکر است؛در ادامه کمک های انساندوستانه وحمایت از فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی و رسیدن به جامعه ای سالم “بانک پارسیان” تا کنون حمایت های گسترده ای چه در ساخت مدارس و چه در حوزه بهزیستی داشته است. اقداماتی همچون حمایت از کودکان استـثنایی و بی‌سرپرست تحت نظارت سازمان بهزیستی و کمک در ساخت مکان اسکان دائمی این عزیزان ،کمک به آسایشگاه خیریه کهریزک ،پشتیبانی از انجمن حمایت از حقوق کودکان وساخت مدرسه تمام هوشمند برای اولین بار در شهرک دامداران زاهدان و نیز ساخت سه مدرسه در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی که بر تک تک این اقدامات و خدمات اجتماعی برخود بالیده و به آن ها افتخار می کند و خدا را سپاسگزار است.