تاپ خبر۲۴:در پی اقدام بانک پارسیان در زمینه حمایت از رتبه های برتر کنکور سال ۹۲ و نیز حمایت از برگزیدگان المپیادهای علمی دانش آموزی سال ۹۱، دکتر نسرین سلطانخواه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان از بانک پارسیان تقدیرکرد. خانم دکتر سلطانخواه، در گردهمایی که به این منظور در […]

تاپ خبر۲۴:در پی اقدام بانک پارسیان در زمینه حمایت از رتبه های برتر کنکور سال ۹۲ و نیز حمایت از برگزیدگان المپیادهای علمی دانش آموزی سال ۹۱، دکتر نسرین سلطانخواه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان از بانک پارسیان تقدیرکرد.

خانم دکتر سلطانخواه، در گردهمایی که به این منظور در سالن همایش های صداو سیما برگزار شد، با اشاره به حمایت بانک پارسیان از برگزیدگان آزمون سراسری سال ۹۲ و المپیادهای علمی دانش آموزی سال ۹۱، گفت: سابقه این نوع فعالیت ها در دوره های قرن چهارم و پنجم هجری قمری هم رخ داده است به طوری که راه های تامین هزینه های مدارس نظامیه در گذشته از موقوفات و خیریه ها بود و در حال حاضر هم حتی در سراسر دنیا در کشورهای پیشرفته بسیاری از موسسات آموزشی و پژوهشی از طریق خیریه ها و حمایت موسسات مالی اداره می شوند. امروز هم در جمهوری اسلامی به نقطه ای رسیده ایم که خوشبختانه این حرکت در ایران به اوج رسیده است.
رئیس بنیاد ملی نخبگان افزود: در این راستا اخیرا مجمع خیرین نخبه پروردر بنیاد، راه اندازی شد تا بسیاری از افرادی که علاقمند به سرمایه گذاری معنوی در راه علم و دانش هستند، بتوانند به راحتی در این کار شرکت کنند. بنابراین مراکز اقتصادی ، اشخاص حقیقی و حقوقی که منابع خوبی دارند اگر دل در گرو تعالی این کشور دارند یکی از بهترین راه ها این است که اموال خود را در فعالیت های خیر و ترویج علم و دانش هزینه کنند.

آقای جهانی، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان نیزدر این همایش طی سخنانی با اشاره به آغاز مهر، ماه مهرورزی گفت: عشق و علاقه دانشجویان و دانش آموزان به تحصیل دانش از یک سو و شوق و اشتیاق مدیران، معلمین، مربیان و اساتید آنان به تربیت نونهالان و نوجوانان که سرمایه های جامعه هستند از سوی دیگر ستودنی و قابل ستایش است.
وی گفت: هر انسانی دو آموزنده در زندگی دارد یکی روزگار و دیگری آموزگار. اول به بهاء زندگی ات و دومی به بهاء زندگی اش! پس لازم است در گذر زمان علاوه بر بهره بردن از فرصت ها نهایت درس رشد و بالندگی را از آن بیاموزیم و از موهبت آموزگاران که چون شمعی میافروزند و روشنی بخش فکر و اندیشه ها هستند بهره کامل ببریم.
وی تاکید کرد: همانگونه که سرمایه و ثروت مادی بسیار فرار و زود رنج است و نیازمند فضای امن و آرام برای سازندگی و توسعه و افزون شدن دارد، سرمایه های انسانی نیز به مراتب با ارزش تر از سرمایه مادی بوده و به بسیار حساس تر از آن برای رشد و بالندگی نیاز به آرامش و فضایی امن دارند. از این رو بانک پارسیان به لحاظ رسالت و مسئولیت اجتماعی خود، افتخار دارد که در مسیر حمایت از شما نخبگان و رتبه های برتر و خانواده های محترم شما، گامی اگرچه اندک را با صمیم جان بردارد و بر این افتخار به خود ببالد.
امروز دیگر تردیدی وجود ندارد؛ بنیاد ملی نخبگان یکی از اثرگذارترین نهادهای اجتماعی است که در راستای متحول ساختن جامعه گام برمی دارد و نسل جوان و خوش ذوق را با برنامه های متنوع خود به سوی سرچشمه های پیشرفت و تعالی رهنمون می کند و مهم ترین رسالت آن حمایت از نسلی متفکر، پرسشگر، خلاق و در عین حال متخلق به آداب و ارزش های والای اسلامی است و اقدام بانک پارسیان در حمایت از نخبگان نیز در راستای تقویت همین ارزش ها صورت گرفته است.