تاپ خبر۲۴: مدیر عامل بانک صادرات ایران با تاکید بر نقش این بانک در اقتصاد ملی برخورداری از تفکر حرفه ای و بنیان اساسی و قوی را از شاخصه های بانک صادرات برشمرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، اسماعیل لل‍ه گانی همزمان با ١۵ شهریور سالروز تاسیس این بانک […]

تاپ خبر۲۴: مدیر عامل بانک صادرات ایران با تاکید بر نقش این بانک در اقتصاد ملی برخورداری از تفکر حرفه ای و بنیان اساسی و قوی را از شاخصه های بانک صادرات برشمرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، اسماعیل لل‍ه گانی همزمان با ١۵ شهریور سالروز تاسیس این بانک باصدور پیامی ضمن تبریک این مناسبت به کارکنان بانک متبوعش از تلاش های صادقانه برای تعالی بانک تقدیر و تشکر کرد.
در بخشی از این پیام آمده است: بی گمان تاریخ ۶٣ ساله این بانک مردمی و ریشه دار پر از افتخارات و سرافرازهایی است که با تلاش و کوشش بی شائبه همکاران شاغل و بازنشسته، اعتماد و همدلی مشتریان گرامی و همراهی سهامداران ارجمند خلق شده است.
لل‍ه گانی با اشاره به جایگاه نخست بانک صادرات ایران در بین بانک های کشور به انتخاب نشریه معتبر بین المللی بنکر این امر را بهترین گواه برای اثبات بزرگی، پایداری و قوام این بانک توصیف کرده است.
در این بیانیه همچنین آمده است: در شرایط حاضر که امید به شکسته شدن تحریم ها و برقراری مجدد ارتباط و تعامل با اقتصاد جهانی پر رنگ تر شده وظیفه و رسالت ما به عنوان کارکنان بزرگترین بانک بورسی کشور که دارای بیشترین ظرفیت و قابلیت در داخل و خارج از کشور می باشد، بیش از پیش سنگین شده است.
مدیر عامل بانک صادرات ایران اظهار امیدواری کرده است با استفاده از زیر ساخت های فراوان مانند نیروی انسانی توانمند، فناوری اطلاعات به روز و کار آمد و گستردگی شعب در داخل و خارج از کشور با تلاش و کوشش و همدلی همکاران و بهبودشاخص ،برنامه های راهبردی سه ساله این بانک به مرحله اجرا درآید.
خاطر نشان می سازد پانزدهم شهریور ماه ١٣٣١ بانک صادرات ایران با عنوان بانک صادرات و معادن ایران آغاز به فعالیت کرده است