تاپ خبر۲۴: معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با مراجع قانونگذار و افزایش ارتباطات دوسویه گفت: تعاملات سازمان تامین اجتماعی و مراجع تصمیم ساز و تصمیم گیر و تشکلات کارگری و کارفرمایی برای تقویت سه جانبه گرایی و صیانت از حقوق بیمه شدگان افزایش یافته است. تعاملات با […]

تاپ خبر۲۴: معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با مراجع قانونگذار و افزایش ارتباطات دوسویه گفت: تعاملات سازمان تامین اجتماعی و مراجع تصمیم ساز و تصمیم گیر و تشکلات کارگری و کارفرمایی برای تقویت سه جانبه گرایی و صیانت از حقوق بیمه شدگان افزایش یافته است.
تعاملات با مراجع قانونگذار برای صیانت از حقوق بیمه شدگان افزایش یافته است
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمد حسن زدا در در جلسه شورای اداری مشترک اداره کل تأمین اجتماعی استان مازندران وحوزه فنی ودرآمد، نقش سازمان تامین اجتماعی را در جامعه، بسیار حساس دانست .
وی عملکرد تامین اجتماعی مازندران را مثبت ارزیابی وازفعالیت های مجموعه تامین اجتماعی استان تقدیر کرد.
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران نیزدراین جلسه با اشاره به اینکه از ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفرمعادل ۵۸ درصد جمعیت مازندران تحت پوشش سازمان هستند، افزود: با وجودی که سازمان تامین اجتماعی از تحریم ظالمانه دشمن علیه ملت ایران متأثر شد، اما توانست به ۴۰ میلیون نفر از مردم کشور خدمات ارائه کند.
سیدعلی اصغر محمودی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی نه تنها از بودجه کشوری بهره‌مند نیست، بلکه در راستای کمک به دولت نیز حرکت می‌کند و افتخار دارد که کارگران را که نیروهای پرتلاش و ارزشی جامعه هستند را تحت پوشش قرار داده است.
محمودی اظهار داشت: انتظار داریم دولت در بودجه سالانه از درآمد عمومی به مطالبات سازمان توجه کند تا بنیه مالی سازمان تقویت شده و جوابگوی جامعه هدف خود باشد.