تاپ خبر۲۴: علی‌اشرف افخمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: این بانک درسال ٩٢ و ٩٣ با استفاده از خط اعتباری فاینانس چین در تأمین مالی طرح‌های زیربنایی کشور، نظیر نیروگاه، فولاد، سیمان، پتروشیمی و راه‌آهن نقش مهمی داشته است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت […]

تاپ خبر۲۴: علی‌اشرف افخمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: این بانک درسال ٩٢ و ٩٣ با استفاده از خط اعتباری فاینانس چین در تأمین مالی طرح‌های زیربنایی کشور، نظیر نیروگاه، فولاد، سیمان، پتروشیمی و راه‌آهن نقش مهمی داشته است.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن وی افزود: تعداد طرح‌های مصوب از این محل ٢١ طرح با تسهیلاتی بالغ بر حدود ٧ میلیارد و ٩٠٠ میلیون یورو‌ و طرح‌های گشایش شده شامل٩ طرح به ارزش حدود ٢ میلیارد و ٩٠٠ میلیون یورو بوده است.
افخمی در زمینه انعقاد قرارداد عاملیت بانک صنعت و معدن با صندوق توسعه ملی بیان داشت: این بانک در خرداد ماه ١٣٩٣ قرارداد عاملیت ریالی برای پرداخت ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع کشور و در دی ماه همان سال قرارداد عاملیت ریالی برای پرداخت مبلغ ٢ هزار میلیارد ریال تسهیلات به مناطق کمتر برخوردار را با این صندوق منعقد ساخته است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در مورد انعقاد قرارداد عاملیت ارزی با صندوق توسعه ملی گفت: تعداد طرح‌های قرارداد شده صندوق با بانک به ١٩۵ طرح به مبلغ ۵ میلیارد دلار، طرح‌های گشایش اعتبار شده به ١۵١ طرح به مبلغ ۴ میلیارد و ١٠٠ میلیون دلار و طرح‌های پرداخت شده به ١١١ طرح به مبلغ ٩٧٣ میلیون دلار بالغ شده است.
وی افزود: در خرداد ماه سال ٩۴ قرارداد جدید ارزی به مبلغ ٣ میلیارد و ١٠٠ میلیون دلار بین بانک صنعت و معدن و صندوق توسعه ملی منعقد شده است.