تاپ خبر۲۴: با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی ،معاون بانک و بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی،معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور،مدیران ارشد سازمان بازرسی کل کشور،اعضای مجمع ،اعضای کمیته حسابرسی ، مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک مسکن صورت […]

تاپ خبر۲۴: با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی ،معاون بانک و بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی،معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور،مدیران ارشد سازمان بازرسی کل کشور،اعضای مجمع ،اعضای کمیته حسابرسی ، مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک مسکن صورت های مالی منتهی به پایان اسفند سال ۱۳۹۳ بانک مسکن در مجمع عمومی این بانک به تصویب رسید..

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مسکن ؛در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک مسکن که در ساختمان ادارات مرکزی این بانک برگزار شد ؛ صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ بانک مسکن بدون بند حسابرسی به تصویب اعضای مجمع رسید.
بر اساس این گزارش، دکتر طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی با تقدیر از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در کسب موفقیت های این سازمان به شرایط خاص اقتصادی اشاره کرد و گفت:با وجود رشد اقتصادی مثبت در سال گذشته که ناشی از عملکرد صنایع بزرگ کشور بود بدنه اقتصاد کشور و بنگاه های کوچک و متوسط از این رشد محروم بودند.
طیب نیا در خصوص بخش مسکن گفت:بخش مسکن بخشی پیشرو در ایران و سایر کشورهاست و لوکوموتیوی است که وقتی وارد رکود شود کل اقتصاد را با خود به رکود برده و عمده صنایع وابسته به ساختمان نیز دچار رکود شدید می شوند و زمانی که از رکود خارج شود کل اقتصاد را با رشد مواجه می کند.
دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز طی سخنانی از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن که در شرایط سخت و با وجود ناملایمات در سیستم بانکی تقدیر و به آینده بانک و ایجاد انضباط بانکی ابراز امیدواری کرد.
وی افزود:بانک مسکن باید بیش از یک بانک تخصصی به بانک توسعه ای تبدیل شود چون تنها یک بانک توسعه ای می تواند زیر نظر دولت فعالیت کند چراکه بانک مسکن از بدو تاسیس نیز به عنوان بانک توسعه ای تاسیس شده است بنابراین این کار تحول ماهوی بسیار بزرگی است.
دکتر پورمحمدی،معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور طی سخنانی با قدردانی از مدیران و کارکنان بانک مسکن در انجام فعالیت ها و وظایف محوله ،از حسن انتخاب وزرای امور اقتصادی و دارایی و راه و شهرسازی نیز در انتخاب دکتر بت شکن به عنوان مدیری کاردان و دلسوز تقدیر کرد.
وی در ادامه مسکن مهر و تغییر ریل حرکتی بانک مسکن از توسعه ای به تجاری و غیرتخصصی را از مخاطرات جدی این بانک در سال های گذشته برشمرد که تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن باعث شد تا این بانک به خوبی این مخاطرات را پشت سربگذارد.
در ادامه این مجمع دکتر بت شکن مدیرعامل بانک مسکن نیز طی گزارش مبسوطی به ارایه فعالیت ها و عملکرد بانک مسکن طی سال گذشته به صورت کامل و جامع پرداخته و این عملکرد را در بخشهای مختلف با ذکر جزییات و به صورت دقیق و شفاف تشریح کرد.
گفتنی است در ادامه اعضای سازمان حسابرسی و بازرس قانونی ضمن تایید صورت های مالی منتهی به پایان اسفند ۱۳۹۳ بانک مسکن، عملکرد این بانک را مثبت ارزیابی کردند.
شایان ذکر است گزارش کامل مجمع درشماره آینده خبرنامه هفتگی بانک و مسکن درج می شود.