تاپ خبر۲۴: مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برای رسیدگی به عملکرد دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶ ،۳۱ تیرماه ۱۳۹۷درسالن اجتماعات پژوهشگاه نیرو و با حضور بیش از ۸۳ درصد سهامداران برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ ، در ابتدا، متن پیام هیات مدیره به سهامداران برای جمع حاضر قرائت شد. سپس هیات […]

تاپ خبر۲۴: مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برای رسیدگی به عملکرد دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶ ،۳۱ تیرماه ۱۳۹۷درسالن اجتماعات پژوهشگاه نیرو و با حضور بیش از ۸۳ درصد سهامداران برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ ، در ابتدا، متن پیام هیات مدیره به سهامداران برای جمع حاضر قرائت شد. سپس هیات رئیسه با ترکیب آقای مهندس عباس خسروانی، به عنوان رییس جلسه، آقایان تقی پور و موحد نژاد به عنوان ناظرین و آقای ساعدی به عنوان منشی جلسه و آقای جعفری به عنوان نماینده سازمان بورس درجایگاه حضور یافتند.
در ادامه دکتر کورش پرویزیان مدیرعامل بانک، گزارش مستدل و مبسوطی ازعملکرد بانک در سال ۹۶ را برای حاضران ارایه کرد.

در این مجمع، سهامداران پس از استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲ /۱۳۹۶ با اکثریت آرا به تصویب صورت‌های مالی این بانک رای مثبت دادند.

انتخاب موسسه حسابرسی « دایا رهیافت» به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی، و موسسه ” دش و همکاران “به عنوان حسابرس و بازرس علی البدل، انتخاب روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه های رسمی بانک پارسیان در سال ۹۷ وتقسیم ۴ ریال سود به ازای هر سهم، از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی بانک پارسیان بود.