تاپ خبر۲۴: مدیر روابط عمومی شستا پیرامون گمانه زنی برخی رسانه‌ها مبنی بر انتصاب مینا مهرنوش به عنوان مدیرعامل رایتل، گفت: موضع اصلی ما زمانی است که از طریق رسانه‌ی خودمان خبری را اطلاع دهیم و اینکه برخی رسانه‌ها گمانه‌هایی می‌زنند به ما ربطی ندارد که بخواهیم موضع‌گیری کنیم. در این مورد هم اگر اتفاقی […]

تاپ خبر۲۴: مدیر روابط عمومی شستا پیرامون گمانه زنی برخی رسانه‌ها مبنی بر انتصاب مینا مهرنوش به عنوان مدیرعامل رایتل، گفت: موضع اصلی ما زمانی است که از طریق رسانه‌ی خودمان خبری را اطلاع دهیم و اینکه برخی رسانه‌ها گمانه‌هایی می‌زنند به ما ربطی ندارد که بخواهیم موضع‌گیری کنیم. در این مورد هم اگر اتفاقی بیافتد از طریق رسمی اعلام می‌کنیم.

“حسن محمدی” مدیر روابط عمومی شستا در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، پیرامون جریانات رسانه‌ای مشکوک طی روزهای اخیر مبنی بر انتشار خبر مینا مهرنوش به عنوان مدیرعامل رایتل علی رغم صدور حکمی برای وی، گفت: شستا شرکتی به نام رایتل دارد و مانند هر مجموعه‌ای که مدیرعامل انتخاب می‌کنند، شستا هم برای انتخاب مدیرعامل رایتل تصمیم گیر است و اعمال نفوذ در این رابطه معنایی ندارد.

وی، ادامه داد: مدیر یک هلدینگ تصمیم گیری می‌کند که مدیرعامل یکی از زیرمجموعه‌های مربوط به این هلدینگ را تغییر دهد که یک تصمیم مدیریتی است و رسانه باید زمانی که مشکلی پیش می‌آید از بازخورد عملکردی یا رفتاری آن مدیر اطلاع دهد و خبررسانی کند.

محمدی، اظهار کرد: شستا مجموعه‌ای است که بر اساس قانون تجارت، مستقل از فضای حاکمیتی و دولتی تصمیم می‌گیرد و هیات مدیره‌ها تصمیم‌گیر هستند که چه فردی بیاید یا نیاید.

مدیر روابط عمومی شستا در ادامه‌ی این گفت‌وگو با سیتنا، بار دیگر خاطرنشان کرد: جریان رسانه‌ای در رسانه‌ها را ما تایید یا تکذیب نمی‌کنیم. ما مجموعه‌ای هستیم که اتفاقات را به صورت رسمی باید اطلاع دهیم. خانم مهرنوش شش ماه پیش حکمشان برای عضویت در هیات مدیره رایتل امضاء شد و خبر آن هم به صورت رسمی از طریق شستا اعلام شد از این به بعد هم اگر اتفاقی در حوزه‌ی مدیریتی رخ دهد از کانال‌های رسمی شستا اطلاع رسانی می کنیم.

وی، افزود: موضع اصلی ما زمانی است که از طریق رسانه‌ی خودمان خبری را اطلاع دهیم و اینکه برخی رسانه‌ها گمانه‌هایی می‌زنند به ما ربطی ندارد که بخواهیم موضع‌گیری کنیم. در این مورد هم اگر اتفاقی بیافتد از طریق رسمی اعلام می‌کنیم.

محمدی، توضیح داد: در خصوص رایتل جریانی پیش نیامده که خبری توسط رسانه‌ها منتشر شود؛ هر وقت به لازم باشد اعلام شود، خودمان اعلام می‌کنیم.

وی پیرامون اینکه چه زمانی مدیرعامل رایتل انتخاب می‌شود، گفت: به زودی مدیرعامل رایتل معرفی می‌شود.