تاپ خبر۲۴: ۱۷۲ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای از عملکرد و خدمات ارزنده علی طیب نیا در وزارت امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم تقدیر و تشکر کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از ایرنا، در این نامه که توسط محمد حسین فرهنگی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی […]

تاپ خبر۲۴: ۱۷۲ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای از عملکرد و خدمات ارزنده علی طیب نیا در وزارت امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از ایرنا، در این نامه که توسط محمد حسین فرهنگی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی روز چهارشنبه قرائت شد، آمده است: در پایان دوره فعالیت دولت یازدهم بر خود لازم دانستیم تا از خدمات ارزنده دکتر علی طیب نیا بعنوان جوانترین عضو کابینه که توانست بالاترین رای اعتماد را از مجلس کسب کند و با هدایت های مناسب، وزارتخانه مهم و بزرگ امور اقتصادی و دارایی و حضور موثر در عرصه سیاست گذاری اقتصادی نقش موثری در مدیریت شرایط بحران اقتصادی کشور و پیشرفت و بهبود آن ایفا کند، سپاسگزاری و تقدیر کنیم.

این نمایندگان مجلس در بخشی دیگری از این نامه تاکید کردند: امیدواریم از تجارب و تخصص علی طیب نیا در دولت دوازدهم به نحوه شایسته استفاده شود.