تاپ خبر۲۴: مدیر امور شرکتها و سرمایه گذاری های بانک شهر، نحوه انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (ریالی و ارزی) در این بانک را تشریح کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سعید اقدامیان با اشاره به انتشار اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه‌گذاری عام (ریالی […]

تاپ خبر۲۴: مدیر امور شرکتها و سرمایه گذاری های بانک شهر، نحوه انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (ریالی و ارزی) در این بانک را تشریح کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سعید اقدامیان با اشاره به انتشار اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه‌گذاری عام (ریالی و ارزی) به منظور جذب منابع و توسعه و عمران شهری و ارزش آفرینی برای هموطنان و مشتریان بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: اوراق گواهی سپرده ریالی از روز شنبه ۲۸ بهمن ماه ۹۶ تا روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفند‌ماه در همه شعب این بانک در سراسر کشور عرضه خواهد شد.
وی افزود: این اوراق یک‌ساله، با نرخ سود علی‌الحساب ۲۰ درصد سالانه، معاف از مالیات، بانام انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام) و همراه با قابلیت بازخرید قبل از سررسید نزد شعب بانک شهر با نرخ ۱۴ درصد سالانه است.
اقدامیان خاطر نشان کرد: همچنین مقاطع پرداخت سود علی‌الحساب این اوراق ماهانه بوده و تضمین پرداخت اصل و سودهای علی‌الحساب آن توسط بانک شهر صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به شرایط انتشار اوراق گواهی سپرده ریالی مبتنی بر ارز، تصریح کرد: فروش و انتشار این گواهی نیز از ۲۸ بهمن ۹۶ آغاز شده و تا اطلاع ثانوی انجام خواهد شد.
به گفته وی، این اوراق با نام، یکساله با نرخ ۴ درصد و برای گواهی های دوساله با نرخ ۵‏/۴ درصد با پرداخت سود در مواعد ۶ ماهه خواهد بود.