تاپ خبر۲۴: معاون اعتبارات بانک شهر، از تطبیق و اصلاح در سیاست‌های اعتباری این بانک به منظور جلب رضایت بیشتر مشتریان و شهروندان خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک شهر، مرتضی خامی با اشاره به برنامه‌های این بانک در خصوص نحوه جذب و مصرف منابع این بانک، اظهار کرد: هم اکنون […]

تاپ خبر۲۴: معاون اعتبارات بانک شهر، از تطبیق و اصلاح در سیاست‌های اعتباری این بانک به منظور جلب رضایت بیشتر مشتریان و شهروندان خبر داد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک شهر، مرتضی خامی با اشاره به برنامه‌های این بانک در خصوص نحوه جذب و مصرف منابع این بانک، اظهار کرد: هم اکنون به منظور افزایش نسبت مصارف به منابع بانک از ۴۰درصد به ۷۰درصد، برنامه‌های متعددی در دست تدوین و اجراست.
وی افزود: در همین راستا پس از نیازسنجی تسهیلاتی برای همه بخش‌های اقتصادی، تغییر و اصلاح در سیاست‌های اعتباری بانک به منظور پاسخگویی همه‌جانبه به نیازهای تسهیلاتی هر یک از گروه‌های هدف و جلب رضایت مشتریان، اقدامات مختلفی در حوزه اعتبارات بانک شهر در حال انجام است.
معاون اعتبارات بانک شهر خاطرنشان کرد: طرح‌های تسهیلاتی ویژه پروژه‌های عمرانی و ساختمان‌های شهرها، طرح فعالان اقتصادی شهر و مدل‌های اعتباری مختلف پرداخت تسهیلات مشارکتی و مبادله‌ای از محل میانگین حساب، همچنین طرح‌های اعتباری ویژه مناطق و موضوعات خاص از قبیل بسته اعتباری مناطق آزاد، مؤدیان شهرداری‌های مختلف و … از برنامه‌های در دست اجرای بانک شهر در راستای رسیدن به اهداف مصارف این بانک است.