تاپ خبر۲۴: بانک ملی ایران در چهار ماه نخست امسال حدود ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای کمک به خانوارها پرداخت کرده است . به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران ، این میزان تسهیلات در قالب ۲۲۹ هزار و ۴۸۸ پرونده به تسهیلات گیرندگان ارائه شده است . تسهیلات رفع نیازهای […]

تاپ خبر۲۴: بانک ملی ایران در چهار ماه نخست امسال حدود ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای کمک به خانوارها پرداخت کرده است .

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران ، این میزان تسهیلات در قالب ۲۲۹ هزار و ۴۸۸ پرونده به تسهیلات گیرندگان ارائه شده است .

تسهیلات رفع نیازهای اساسی خانوارها شامل فروش اقساطی ، جعاله و مرابحه به تعداد ۱۱۲ هزار و ۸۳۱ فقره و به مبلغ ۲۴ هزار و ۴۷۱ میلیارد ریال بوده است .

در بخش تهیه لوازم و وسایل خانوارها با عنوان مشارکت مدنی بخش خدمات نیز ۷۶ هزار و ۴۰۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۵ هزار و ۳۶ میلیارد ریال پرداخت شده است .

در زمینه فروش اقساطی کالای مصرفی با دوام داخلی نیز این بانک طی چهارماه نخست امسال ۲۲ هزار و ۷۶۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۲ هزار و ۸۱ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است .

تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به نیازمندان ، بدون احتساب تسهیلات ازدواج و اشتغال نیز ۱۷ هزار و ۴۸۵ فقره به مبلغ ۳۸۹ میلیارد ریال بوده است .