تاپ خبر۲۴: ۴۶ درصد تسهیلات بانک سپه در استان آذربایجان شرقی به بخش صنعت و معدن اختصاص یافت. مدیرشعب منطقه آذربایجان شرقی گفت: بانک سپه برای توسعه و رشد تولید در استان آذربایجان شرقی ۱۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات تا پایان دی‌ماه سال جاری در اختیار صاحبان بنگاه‌های اقتصادی قرارداد که سهم بخش صنعت و […]

تاپ خبر۲۴: ۴۶ درصد تسهیلات بانک سپه در استان آذربایجان شرقی به بخش صنعت و معدن اختصاص یافت.

مدیرشعب منطقه آذربایجان شرقی گفت: بانک سپه برای توسعه و رشد تولید در استان آذربایجان شرقی ۱۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات تا پایان دی‌ماه سال جاری در اختیار صاحبان بنگاه‌های اقتصادی قرارداد که سهم بخش صنعت و معدن ۴۶ درصد بوده است.
نادر سلیمانی طی بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در تبریز، تسهیلات پرداختی بانک سپه به بخش صنعت و معدن در استان را ۸ هزار ۲۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: حمایت از بخش‌های صنعت و معدن، بازرگانی و خدمات، کشاورزی و مسکن از برنامه‌های اولویت‌دار این بانک در استان است.

* اختصاص هزار میلیارد ریال منابع برای رونق تولید
وی تصریح کرد: بانک سپه برای حمایت از تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال هزار میلیارد ریال از منابع خود را به بنگاه‌های تولیدی واجد شرایط استان آذربایجان شرقی در سال جاری اختصاص داده است.
سلیمانی به تلاش مطلوب بانک سپه در اعطای تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: ۳۶۴ میلیارد ریال از میزان تسهیلات پرداختی این بانک برای توسعه ۴۷ واحد تولیدی استان طی ده‌ماهه سال جاری پرداخت‌شده است.