تاپ خبر۲۴: بانک کارگشایی جهت ارائه خدمات بهینه به مشتریان، پرداخت تسهیلات جدید خود را در قالب جعاله ضروری تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال عملیاتی کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این تسهیلات در قبال ترهین طلا و جواهرات با تعرفه ۶۰ درصد قیمت روز طلا تا سقف ۱۰۰ […]

تاپ خبر۲۴: بانک کارگشایی جهت ارائه خدمات بهینه به مشتریان، پرداخت تسهیلات جدید خود را در قالب جعاله ضروری تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال عملیاتی کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این تسهیلات در قبال ترهین طلا و جواهرات با تعرفه ۶۰ درصد قیمت روز طلا تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال با قرارداد یکساله پرداخت می‌شود.
تسهیلات مذکور در حال حاضر فقط در بانک کارگشایی مرکز واقع در میدان محمدیه تهران پرداخت می‌شود و بزودی در دو شعبه امیرکبیر و امیریه تهران و در ادامه در سایر واحدهای بانک کارگشایی سراسر کشور نیز عملیاتی خواهد شد.
بانک کارگشایی علاوه بر این خدمت جدید، تسهیلات دیگری با تعرفه هر گرم طلا ۱۰۰ هزار ریال تا سقف ۲۰ میلیون ریال نیز به واجدین شرایط پرداخت می‌نماید.
بانک کارگشایی از واحدهای تحت نظر بانک ملی ایران است که دارای سه شعبه در تهران ( کارگشایی مرکز، امیریه و امیرکبیر ) و ۴۷ واحد در سراسر کشور می باشد.