تاپ خبر۲۴: آهنگساز کشورمان گفت: ترانه پرنده مهاجر یکی از آخرین آثار عباس کی منش (مشفق کاشانی) بود که برای آن آهنگسازی کردم و سرودن این ترانه توسط ایشان نیز داستان بسیار جالب و عجیبی دارد. فریدون خشنود در گفت و گو با پایگاه خبری حوزه هنری با اشاره به این که به زودی ترانه […]

تاپ خبر۲۴: آهنگساز کشورمان گفت: ترانه پرنده مهاجر یکی از آخرین آثار عباس کی منش (مشفق کاشانی) بود که برای آن آهنگسازی کردم و سرودن این ترانه توسط ایشان نیز داستان بسیار جالب و عجیبی دارد.

فریدون خشنود در گفت و گو با پایگاه خبری حوزه هنری با اشاره به این که به زودی ترانه «پرنده مهاجر» که شعر آن متعلق به مشفق کاشانی است در آلبومی با صدای محمد حشمتی به بازار موسیقی عرضه می شود، اظهار کرد: مشفق کاشانی درباره چگونگی سرودن این ترانه می گفت که چندین سال قبل پسرش به خارج از کشور سفر کرده بود و قصد داشت دیگر به کشور برنگردد. او نیز شعری برای پسرش می سراید با عنوان «پرنده مهاجر» و فرزندش پس از خواندن شعر به قدری تحت تاثیر قرار می گیرد که به کشور بازمی گردد.
وی ادامه داد: مشفق کاشانی این ترانه را به من سپرد تا بر روی آن کار کنم و زمانی که آهنگ سازی و خوانندگی محمد حشمتی بر روی اثر به پایان رسید، ترانه را برای ایشان آوردم که با شنیدنش گریه کرد و بسیار لذت برد.
فریدون خشنود پیش از این نیز بر روی چندین ترانه از مرحوم عباس کی منش آهنگسازی کرده بود.
همچنین محمد حشمتی ترانه «پرنده مهاجر» را چندی پیش در برنامه تلویزیونی «رادیو هفت» اجرا کرد که علاقه مندان می توانند اجرای این ترانه را از طریق این لینک http://www.aparat.com/v/vt1oH ببینند و بشنوند.