تاپ خبر۲۴:بانک صادرات ایران در سال ٩۴ همراستای با برنامه های دولت تدبیر و امید پرداخت تسهیلات به اقشار کم درآمد جامعه را در دستور کار قرار داده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید، اشاعه فرهنگ قرض الحسنه […]

تاپ خبر۲۴:بانک صادرات ایران در سال ٩۴ همراستای با برنامه های دولت تدبیر و امید پرداخت تسهیلات به اقشار کم درآمد جامعه را در دستور کار قرار داده است.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید، اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و انجام رسالت و مسئولیت های اجتماعی در سال گذشته ١٠ هزار و ٧۴١میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه را در سرفصل ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت و ٢۶٣ هزار و ٢۴٣ نفر را روانه خانه بخت نموده است که این روند در سال ٩۴ نیز تداوم خواهد داشت. همچنین این بانک بیش از ٢ هزار و ٢۴۵ میلیارد ریال را در سرفصل های همچون: کمک به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، اشتغال زایی، مشاغل خانگی و… پرداخت کرده است.
براساس آمارهای بانک مرکزی حدود ٢۴ درصد از کل تسهیلات پرداختی شبکه بانکی توسط این بانک به متقاضیان پرداخت شده و مانده کلی این تسهیلات به بیش از ۵٠ هزار میلیارد ریال بالغ گشته است.
گفتنی است هزاران نفر از هموطنان نیازمند در اقصی نقاط کشور از این نوع تسهیلات استفاده نموده و دارندگان حساب های پس انداز قرض الحسنه به عنوان تأمین کنندگان اصلی منابع آن می باشند.
شایان ذکر است این بانک با ۴١٣ هزار مشتری اینترنتی با میانگین بیش از ١٣ میلیون تراکنش در ماه با رشد ٢۶ درصدی، صدور بیش از ۴۵ میلیون انواع کارتهای الکترونیک و با ٢٧٠٠ شعبه شعبه داخلی و ٢١ شعبه خارجی به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.