تاپ خبر۲۴:رایتل برای تمامی بازدیدکنندگان از نمایشگاه تلکام هدایا و تخفیف¬های کم نظیری را در نظر گرفته است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از رایتل، این اپراتور برای مشترکین خود و سایر بازدید کنندگان از نمایشگاه تلکام ۹۴ هدایایی را در نظر گرفته است . اولین بسته تخفیفی ویژه تلکام، اهدای سیم¬کارت دیتای رایتل […]

تاپ خبر۲۴:رایتل برای تمامی بازدیدکنندگان از نمایشگاه تلکام هدایا و تخفیف¬های کم نظیری را در نظر گرفته است.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از رایتل، این اپراتور برای مشترکین خود و سایر بازدید کنندگان از نمایشگاه تلکام ۹۴ هدایایی را در نظر گرفته است .
اولین بسته تخفیفی ویژه تلکام، اهدای سیم¬کارت دیتای رایتل با تخفیف استثنایی به مراجعه کنندگان غرفه رایتل است، بدین ترتیب که با ارایه کارت ملی توسط مشترک، فرایند ثبت نام و فعالسازی سیم¬کارت در محل نمایشگاه انجام شده و سیم کارت فعال به مشترک تحویل می شود.
هدیه دیگر ، اهدای تخفیف ۵۰ درصدی جهت خرید سیم¬کارت اعتباری رایتل به همراه هدایای یک ماهه است که در محل غرفه¬ی رایتل انجام خواهد شد .
براساس این گزارش متقاضیان می توانند با مراجعه به غرفه رایتل و وارد کردن شماره ملی خود در وب کیوسک های تعبیه شده برای ارایه ووچر (برگه تخفیف)، برگه تخفیف را دریافت کرده و از طریق وب سایت رایتل و یا مراجعه به فروشگاه های اصلی رایتل اقدام به خرید سیم¬کارت اعتباری نمایند.
گفتنی است هدایای بسته آغازین سیم¬کارت اعتباری شامل ۵۰۰ مگابایت اینترنت، ۱۰ هزار دقیقه تماس صوتی و۱۰ هزار پیامک درون شبکه ای با اعتبار ۳۰ روز است.
همچنین مشترکین فعلی رایتل در انواع سیم¬کارت¬های اعتباری، دایمی و دیتا، می توانند با شرکت در نظر سنجی که در نمایشگاه تلکام از طریق وب کیوسک های مستقر، انجام می¬شود، هدیه دریافت کنند.
گفتنی است به بازدیدکنندگان از نمایشگاه که به همراه کودک خود در فعالیت¬های جانبی غرفه کودک رایتل مشارکت نمایند بن ویژه سیم¬کارت والد و کودک با تخفیف ۷۵ درصد اهدا می¬شود.