تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: به نظرم با توجه به تغییرات ایجاد شده در فضای اقتصادی کشور فضای عملکرد و فعالیت بانکها واقعی شده است و مطمئنا به سمت و سوی توسعه روابط با جهان گام برخواهیم داشت. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل در ابتدای […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: به نظرم با توجه به تغییرات ایجاد شده در فضای اقتصادی کشور فضای عملکرد و فعالیت بانکها واقعی شده است و مطمئنا به سمت و سوی توسعه روابط با جهان گام برخواهیم داشت.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل در ابتدای سخنان خود در همایش سراسری مدیران بانک ایران زمین ضمن خیر مقدم به مدیران استان های بانک اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم و افتخار می کنم که در جمع مدیران ارشد بانک هستم و امیدوارم که بتوانیم در کنار هم برای موفقیت مجموعه ایران زمین تلاش کنیم.
پورسعید با اشاره به اهمیت شناخت فضای فعالیت ها برای رسیدن به اهداف مورد نظر و تعیین شده گفت: ما برای این که بتوانیم به اهداف مدنظر و تعیین شده دست بیابیم باید شرایط و فضای فعالیت و رقبا را بشناسیم و با آگاهی به آن ورود پیدا کنیم.
مدیرعامل بانک ایران زمین اظهار کرد: با توجه به تغییرات ایجاد شده در اقتصاد کشور فضای عملکرد و فعالیت بانک ها واقعی شده است. باید در این شرایط اهدافمان را دنبال کنیم. در نیم قرن اخیر فضایی که ما الان با آن روبرو هستیم سابقه نداشته است. فضای عملکرد و فعالیت بانک ها به نظر من واقعی شده است. امروز دیگر نه از تزریق های خاص خبری هست و نه از ورود منابع نفتی، بنابراین باید گفت شرایط امروز با گذشته قابل مقایسه نیست. بنابراین نمی توان مانند گذشته عمل کرد و نتیجه گرفت.
وی با تاکید بر اهمیت تلاش همکاران در دستیابی به اهداف تعیین شده خاطر نشان کرد: من یقین دارم با تکیه بر نیروهای کارآمد و پرتلاش بانک ایران زمین گام های محکمی در جهت رفع مشکلات و دستیابی به موفقیت برخواهیم داشت.
پورسعید در پایان گفت: پیشرفت یعنی با مشکلاتی که مواجه می شویم ،آن را حل کنیم تا با مشکل بزرگتر روبه رو نشویم. فضای کاری ما همین است. مشکلات بیشتر می شود، اما مدیریت می کنیم و آن ها را تبدیل به امتیاز خواهیم کرد.