تاپ خبر۲۴: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نهم با اشاره به فعالیت‌های بانک شهر در حوزه خدمات الکترونیک گفت: ارایه خدمات نوین الکترونیکی از سوی این بانک، تحقق اقتصاد مقاومتی را رقم زده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نهم، با بیان این مطلب […]

تاپ خبر۲۴: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نهم با اشاره به فعالیت‌های بانک شهر در حوزه خدمات الکترونیک گفت: ارایه خدمات نوین الکترونیکی از سوی این بانک، تحقق اقتصاد مقاومتی را رقم زده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نهم، با بیان این مطلب گفت: بانک شهر توانسته با کاهش هزینه‌ مشتریان در ارایه خدمات بانکی، در تحقق اقتصاد مقاومتی مثبت عمل کند.
زارع با مثبت ارزیابی کردن ارایه خدمات نوین بانکی از سوی بانک شهر به مشتریان، گفت: با توجه به اینکه خدمات بانکداری الکترونیک از شاخصه های مهم در ارتقای ارایه خدمات به مشتریان است، بانک شهر در این خصوص اقدامات مناسبی انجام داده است.
نماینده مردم آباده، بوانات و خرم‌بید در مجلس شواری اسلامی در ادامه اظهار کرد: فراهم کردن خدمت پیشخوان‌های شهرنت از سوی این بانک به منظور ارایه خدمات مطلوب، از مهم‌ترین اقداماتی بوده که صرفه‌جویی در زمان و هزینه مشتریان را در پی دارد.
وی با بیان این ‌که کاهش هزینه‌ها یکی راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: کاهش هزینه‌های مردم در انجام خدمات بانکی یکی از اقدامات مثبت بانک شهر بوده که در جهت اقتصاد مقاومتی و تحقق آن انجام شده است.
زارع با اشاره به خدمات مهم بانک شهر برای توسعه شهری گفت: در توسعه اقتصادی کشور، بانک شهر بخشی از سرمایه خود را صرف امور عمرانی و تکمیل پروژه‌های استراتژیک کرده که این مهم در آبادانی کشور نقش چشمگیری دارد.
وی با تاکید بر ضرورت افزایش شعب مجازی بانک شهر در سراسر کشور، افزود: افزایش این نوع شعب می‌تواند تسهیل در استفاده از خدمات بانکداری نوین را برای مردم به همراه داشته باشد.