تاپ خبر۲۴: فعالیت های بانک پارسیان، با توجه به تفاهمات دولت ج.ا.ا با کشورهای اروپایی و آسیایی و پروتکل های تنظیمی در خصوص مبادلات مالی با ارزهای آن کشورها، تحت تاثیر تحریم های وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا قرار نخواهد گرفت. پیرو اخبار منتشر شده مبنی بر تحریم تعدادی از بانک های ایرانی توسط […]

تاپ خبر۲۴: فعالیت های بانک پارسیان، با توجه به تفاهمات دولت ج.ا.ا با کشورهای اروپایی و آسیایی و پروتکل های تنظیمی در خصوص مبادلات مالی با ارزهای آن کشورها، تحت تاثیر تحریم های وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا قرار نخواهد گرفت.

پیرو اخبار منتشر شده مبنی بر تحریم تعدادی از بانک های ایرانی توسط وزارت خزانه داری آمریکا، به آگاهی می رساند، بر اساس سیاست های پیش نگرانه بانک پارسیان همسو با بانک مرکزی ج.ا.ا. ، فعالیت های بین المللی این بانک با ارز دلار وکشور آمریکا، سال هاست متوقف بوده و بر اساس بازارهای هدفِ صادرکنندگان و واردکنندگان که عمدتاً در اروپا و آسیا متمرکز است و با استفاده از سایر ارزها صورت می پذیرد. بنابراین با توجه به تفاهم های دولت جمهوری اسلامی ایران با این کشورها و پروتکل های تنظیمی در خصوص مبادلات مالی با این ارزها، تحریم مذکور تاثیری در فعالیت های بانک پارسیان نخواهد داشت.