تاپ خبر۲۴:قهرمانان کشتی کشورمان که در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ خوش درخشیدند، مورد تجلیل و تقدیر مدیرعامل همراه اول قرار گرفتند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم تجلیل از قهرمانان ملی پوش کشورمان که در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ حضور داشتند، صبح امروز ۲۵ مهرماه در ساختمان ستاره ونک برگزار شد که در خلال آن به گفتگویی صمیمانه با مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول پرداختند.

 

مهدی اخوان بهابادی ضمن تبریک به قهرمانان تیم ملی کشتی ایران که دل مردم را در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ شاد کردند، اظهار کرد: امروز خدا به شما قهرمانان مملکت، نعمت عطاء کرده تا موجب شادی در دل یکسری از بنده های خدا شوید.

 

مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه به حال شما غبطه می خورم که در این سن خداوند چنین لطفی به شما عنایت داشته است، گفت: امروز شما سفیران شادی هستید و بنده هم به عنوان حامی فدراسیون کشتی، تا زمانیکه در این سمت باشم از ورزش اول کشور حمایت خواهم کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه همراه اول به دنبال بهره برداری تبلیغاتی از این حمایت ها نیست، درباره رئیس فدراسیون کشتی نیز گفت: قدر آقای دبیر را بدانید که با انگیزه و روحیه بالا پیگیر امور مربوط به شما کشتی گیران عزیز کشور هستند.

 

در این مراسم، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران ضمن تشکر از همراه اول که با حمایت هایش منجر به کسب افتخارات این دوره شد، اشاره ای به دوران طلایی کشتی کشورمان داشت و ابراز کرد: یکی از دوره ها مربوط زمان آقاتختی و بعدتر سال های ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۵ بود که با نام بزرگانی چون عبدالله موحد گره خورده و دوره بعدی نیز مربوط به سال های ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۱ بود.

 

وی عنوان کرد: همراه اول نشان داد که دوست دوران سخت است؛ زیرا در دوران خوشی همه در کنارمان هستند.

 

گفتنی است، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و حامی مالی فدراسیون کشتی ایران، ضمن تجلیل و تقدیر از نام آوران ورزش کشتی که در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ حضور داشتند، هزینه سفر تمامی آنان و اعضای خانواده هایشان را به مدت یک هفته به مشهد مقدس تقبل کرد.