تاپ خبر۲۴: مراسم گرامیداشت زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس در بانک ملی ایران برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم که به همت اداره کل مهندسی و املاک بانک برگزار شد، عباس شفیعی معاون پشتیبانی بانک، مصطفی محسنی رییس اداره کل مهندسی و املاک، حبیب […]

تاپ خبر۲۴: مراسم گرامیداشت زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس در بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم که به همت اداره کل مهندسی و املاک بانک برگزار شد، عباس شفیعی معاون پشتیبانی بانک، مصطفی محسنی رییس اداره کل مهندسی و املاک، حبیب اله خالصی رییس اداره عملیات بانکی، شهریار سعادت رییس اداره کل کارپردازی، یحیی حبیبی رییس اداره امور شعب مرکزی تهران و کارشناسان مرتبط حضور داشتند و از مهندسان برتر اداره کل مهندسی و املاک تجلیل شد.

معاون پشتیبانی بانک در این مراسم ضمن تبریک روز مهندس با بیان اینکه مهندسان برای آنچه که راهی برایش وجود ندارد راه می سازند و این همان خواسته بانک است، گفت: نگرش ها طی سال های اخیر در بانک تغییر کرده و تحولات بزرگی ایجاد شده است که در بخش املاک نیز باید به این سمت و سو پیش رویم.

عباس شفیعی مهم ترین اتفاق سال ۹۷ در اداره کل مهندسی و املاک را منفک شدن بخش اموال تملیکی از آن عنوان کرد و افزود: نگاه جدید ما تغییر الگوی شعب، نمای داخلی و بیرونی است که طرح های مقدماتی آن از سال گذشته آغاز شده است.

‎وی ادامه داد: بانک ملی ایران وارد مرحله جدیدی از تغییرات شده است و بخش ساختمان نیز باید با عملیاتی کردن اقداماتی از قبیل طراحی جدیدی از نما، چیدمان داخل شعبه و… برای مشتریان ویژه با این تغییرات همراه گردد.

‎شفیعی با بیان اینکه قدمت و عمر زیاد ساختمان ها ما را با دشواری هایی برای نگهداری از آنها رو به رو کرده است، تاکید کرد: پس از زلزله های اخیر در کشور طرح مقاوم سازی ساختمان های با قدمت بالا را در دستور کار قرار دادیم و این امر به صورت جدی پیگیری می شود.

‎همچنین رییس اداره کل مهندسی و املاک بانک نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام مهندس گفت: مهندسی به معنای توانایی انسان در انتخاب، برنامه ریزی، راهبرد، نگهداری ابزارها با بهره برداری از اصول علمی و در راستای حفظ سرمایه است.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از ۲۰۰ نقشه معماری و قدیمی موجود در بانک ملی ایران برپا شده بود.