تاپ خبر۲۴: شرکت راه‌کارهای تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی ال‌جی امیدوار است با افتتاح نمایشگاه آنلاین جدید خود، به خلق تجربه مجازی سیستم‌های گرمایش و تهویه هوای ال‌جی (LG HVAC) دست یابد. این نمایشگاه آنلاین تعاملی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی دیجیتال، به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا ضمن بهره‌مندی از امنیت و آسایش حضور در خانه‌های‌شان، […]

تاپ خبر۲۴: شرکت راه‌کارهای تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی ال‌جی امیدوار است با افتتاح نمایشگاه آنلاین جدید خود، به خلق تجربه مجازی سیستم‌های گرمایش و تهویه هوای ال‌جی (LG HVAC) دست یابد.

این نمایشگاه آنلاین تعاملی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی دیجیتال، به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا ضمن بهره‌مندی از امنیت و آسایش حضور در خانه‌های‌شان، با طیف وسیعی از راهکارهای مسکونی و تجاری محیط داخلی ال‌جی آشنا شوند.

این نمایشگاه تجربه‌ای بصری و مجازی را ارائه می‌کند که امکان مشاهده جدیدترین راه‌کارهای این شرکت را در محیط‌های مجازی متنوع برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد تا درباره مزایای این محصولات همچون راحتی بیشتر، بهبود کیفیت هوای داخلی و کنترل یکپارچه، اطلاعات بیشتری به دست آورند که همگی این‌ها در راستای کمک به مشتریان جهت اتخاذ تصمیمات مهم برای خانواده یا کارمندانشان هستند.

با ورود به LG HVAC Virtual Experience (تجربه مجازی گرمایش و تهویه هوای ال‌جی) بازدیدکنندگان می‌توانند طیف وسیعی از انواع محصولات برای فضای تجاری و مسکونی همچون آپارتمان‌های مسکونی، ویلای مسکونی، دفتر کار عمومی، ساختمان‌های اداری بسیار مرتفع و هتل‌ها را انتخاب کنند. مشتریان می‌توانند با استفاده از ماوس یا صفحه لمسی، به‌راحتی در محیط‌های سه‌بعدی به گشت‌وگذار بپردازند. منو‌ها هم اطلاعات اضافی درباره هر مدل، شامل مشخصات، ویژگی‌ها، فیلم‌های محصول و مطالعات موردی را فراهم می‌آورند. پلتفرم مجازی جدید ال‌جی ابزاری عالی برای مصرف‌کنندگان، متخصصان صنعتی و شرکایی است که به دنبال ایجاد فضاهای داخلی سالم‌تر و راحت‌تر هستند.

علاوه بر این، نمایشگاه مجازی به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا جزئیات و فناوری‌های پشت‌صحنه هر محصول را مشاهده کنند. دکمه‌های جریان هوا و لوله‌کشی را روی صفحه لمس کنند تا چگونگی جریان هوا در یک سیستم تهویه یا تصفیه هوا را مشاهده کنند و ببینند که لوله‌ها چگونه آب و مبرد را در سراسر سیستم هدایت می‌کنند. وضعیت‌های گوناگون کارکرد واقعی دستگاه را به شکل مجازی فعال کنند و ببینند که چگونه جریان هوا از یک سیستم تهویه تا سیستم دیگر تغییر می‌کند. فراتر از تکنولوژی و دانش، چنین نمایشگاهی مکانی عالی برای بررسی طراحی‌های شیک و زیبای محصولات و مشاهده چگونگی تطابق آن‌ها با دکور فضاهای داخلی مجازی گوناگون است.

آنچه دیگران می خوانند:
LG HVAC Virtual Experience یک منبع آنلاین جالب و جذاب است که درک کاملی از جدیدترین راه‌کارهای بهینه گرمایش و تهویه هوای ال‌جی برای فضاهای گوناگون را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد و به آن‌ها کمک می‌کند تا بدانند کدام محصولات با نیازهای خاص آن‌ها منطبق است. برای کشف جدیدترین فناوری‌های ایجاد راحتی در محیط داخلی ال‌جی از طریق موبایل یا کامپیوتر به LG HVAC Virtual Experience مراجعه نمایید.

روابط عمومی ال جی