تاپ خبر۲۴: حامد سلطانی نژاد به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات در دیداری صمیمانه با پرسنل واحد روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران بر نقش حیاتی روابط عمومی در سازمان ها تاکید کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از «کالاخبر»؛ مدیرعامل بورس کالای ایران در این دیدار ضمن تبریک روز روابط عمومی […]

تاپ خبر۲۴: حامد سلطانی نژاد به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات در دیداری صمیمانه با پرسنل واحد روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران بر نقش حیاتی روابط عمومی در سازمان ها تاکید کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از «کالاخبر»؛ مدیرعامل بورس کالای ایران در این دیدار ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات به فعالان این حوزه اظهار کرد: در سال های اخیر شاهد توجه ویژه سازمان ها به نقش حیاتی روابط عمومی هستیم به نحویکه امروز، پیاده سازی اهداف سازمان ها بدون برقراری و مدیریت ارتباط درون و بیرون سازمانی که بر عهده روابط عمومی هاست، میسر نیست.
سلطانی نژاد با بیان اینکه طی سال های اخیر تکنیک های ارتباطی و اطلاعاتی تغییرات گسترده ای داشته است، افزود: توسعه و فراگیر شدن فضای مجازی در میان مردم بر اهمیت نقش روابط عمومی در سازمان ها افزوده است که در این زمینه نوآوری و خلاقیت با استفاده از فناوری های روز دنیا و استفاده بهینه از فضاهای ارتباط جمعی یک فرصت مناسب برای روابط عمومی ها به شمار می رود.
به گفته مدیرعامل بورس کالای ایران، در حال حاضر سازمان های بزرگ و کوچک به این باور رسیده اند که برای انجام مسئولیت های مدنی خود در مقابل شهروندان حتما نیاز به بازوهایی قدرتمند به نام روابط عمومی دارند. در واقع روابط عمومی ها حلقه ارتباطی نهادها با مردم هستند و حوزه ارتباطات را می توان شاهرگ دستیابی به اهداف مدیریتی و نمایش دستاوردها و عملکرد یک مجموعه دانست.
محمد حسنی سعدی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران نیز در این نشست صمیمی با اعلام اقدامات انجام شده در خصوص مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی در حوزه بورس کالا، گفت: بهره گیری از فناوری های روز دنیا و استفاده بهینه از فضاهای ارتباط جمعی از ملزومات توسعه روابط عمومی ها به شمار می رود که تلاش می شود در جهت ایجاد ارتباط موثرتر با کارکنان، رسانه ها، مشتریان و فعالان صنایع از این ظرفیت ها استفاده شود.
در پایان این نشست مدیرعامل بورس کالای ایران از واحد روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران تقدیر و تشکر کرد.