تاپ خبر۲۴: رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا جایی که ما در شورا پیگیری و بررسی کردیم، پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر هیچ موردی در خصوص سد معبر ندارد و فعالیت ‌آنها کاملا قانونی است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، پرویز سروری با اشاره […]

تاپ خبر۲۴: رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا جایی که ما در شورا پیگیری و بررسی کردیم، پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر هیچ موردی در خصوص سد معبر ندارد و فعالیت ‌آنها کاملا قانونی است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، پرویز سروری با اشاره به ویژگی‌های پیشخوان‌های شهرنت اظهار کرد: بسیار خوشحال هستیم که بانک شهر موفق شده تا در مدت زمانی کوتاه از زمان تاسیس خود، به این سطح از تکنولوژی روز بانکداری دنیا دست یابد و و عملا خدمات منحصر به فردی را به شهروندان تهرانی و کل کشور ارائه کند.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: شهرنت‌ها هریک به تنهایی یک بانک هستند که موجب صرفه جویی در وقت شهروندان می‌شود و در هر موقعیتی از شبانه‌روز امکان ارائه خدمات بانکی را دارند که همه این مزایا قابل تحسین و قدردانی است.
این عضو شورای شهر با اشاره به جانمایی شهرنت‌ها گفت: تا جایی که ما در شورای شهر پیگیری و بررسی کردیم، پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر هیچ موردی به لحاظ سد معبر ندارد و فعالیت ‌آنها کاملا قانونی است.
وی افزود: در برخی عکس‌های منتشر شده از محل استقرار شهرنت‌ها، با استفاده از تکنیک‌های عکاسی، شکل اشتباهی از جانمایی پیشخوان‌ها به مخاطب نشان داده می‌شود و این تلقی را ایجاد می کند که استفاده غیر‌قانونی از فضاهای شهری شده است، اما بررسی‌های ما چنین موضوعی را تایید نمی‌کند.
سروری در ادامه تصریح کرد: اگر کسانی ادعایی در خصوص ایجاد سد معبر شهرنت‌ها دارند،آن‌را اعلام کنند تا در شورای شهر بررسی شود، البته تا کنون پیگیری‌های انجام شده، گویای وجود چنین موردی نبوده است.