تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ملت و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشستی مشترک، بر تقویت همکاری های فی مابین در زمینه های مختلف تاکید کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملت، دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدار با اشاره به کمک ۱۶ […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ملت و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشستی مشترک، بر تقویت همکاری های فی مابین در زمینه های مختلف تاکید کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملت، دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدار با اشاره به کمک ۱۶ هزار میلیارد ریالی بانک ملت به سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: این تسهیلات کمک بزرگی به بخش سلامت کشور بود.
وی بانک ملت را از شرکای اصلی تجاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواند و اظهار داشت: این بانک همیشه به این حوزه نگاه ویژه ای داشته و خود را به عنوان بانک اصلی وزارتخانه مطرح کرده است.
وزیر بهداشت در عین حال خواستار حمایت بیشتر بانک ملت برای اجرای طرح های توسعه ای در بخش سلامت نظیر ساخت بیمارستان ها و کلینیک های تخصصی شد و افزود: از نگاه بنده، بانک ملت بهترین بانک کشور و حوزه سلامت، انسانی ترین بخش است و می طلبد که بانک ملت به دلیل ظرفیت های بالای خود، حمایت های خود را از این بخش افزایش دهد.
دکتر قاضی زاده هاشمی در عین حال، همکاری بانک ملت را در انتشار و فروش اوراق خزانه دولتی برای این وزارتخانه خواستار شد.
دکتر هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک ملت هم با بیان این نکته که سرمایه گذاری در حوزه سلامت، کاملاً منطقی و توجیه پذیر می باشد، آمادگی کامل این بانک را برای کمک به وزارت بهداشت برای بهره گیری از ظرفیت های این حوزه اعلام کرد.
وی با بیان این نکته که فعالیت در حوزه سلامت برای بانک ملت از لحاظ مادی و معنوی توجیه پذیر است، تصریح کرد: این بانک کماکان وظیفه خود می داند که حمایت از حوزه سلامت را اولویت اصلی خود قرار دهد.
مدیرعامل بانک ملت از آمادگی این بانک برای همکاری با وزارت بهداشت در سطح ملی و طراحی و تولید ابزارهای مالی مورد نیاز برای توسعه بخش سلامت و … خبر داد و اظهار امیدواری کرد که بانک ملت بتواند از طریق شرکت تامین سرمایه خود، وزارتخانه را در فروش اوراق خزانه یاری رساند.
دکتر داوود دانش جعفری، مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در این دیدار پیشنهادات خود را برای ارتقای سطح همکاری های طرفین ارائه کرد و گفت: مشارکت عمومی ، خصوصی و ورود به کار ساخت بیمارستان ها می تواند یکی از این زمینه ها باشد که برای نظام بانکی نیز از لحاظ اقتصادی توجیه پذیر است.