تاپ خبر۲۴: معاون منابع انسانی بانک ملی ایران تاکید کرد: تحقق همه برنامه های بانک منوط به داشتن نیروی انسانی توانمند است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسین بارانی در مراسم اختتامیه همایش «سرمایه انسانی، مزیت رقابتی» با بیان این که خوشبختانه نیروی انسانی متعهد، توانا و خوش فکری در […]

تاپ خبر۲۴: معاون منابع انسانی بانک ملی ایران تاکید کرد: تحقق همه برنامه های بانک منوط به داشتن نیروی انسانی توانمند است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسین بارانی در مراسم اختتامیه همایش «سرمایه انسانی، مزیت رقابتی» با بیان این که خوشبختانه نیروی انسانی متعهد، توانا و خوش فکری در بانک ملی ایران وجود دارد، اظهار کرد: امروز مساله اصلی کشور، اقتصاد است و اقتصاد کشور ما نیز بانک محور است.

وی ادامه داد: بانک ملی ایران در میان بانک های کشور جایگاه بسیار ویژه ای دارد و از این رو، نیروی انسانی بانک ملی ایران نیز باید به صورت ویژه مد نظر باشد.

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با اشاره به این که درست عمل کردن در حوزه منابع انسانی می تواند به کاهش هزینه ها، افزایش درآمدها و حرکت در جهت درست بیانجامد، گفت: نباید به نیروی توانمند کنونی اکتفا کنیم و باید آموزش نیروی انسانی به طور مستمر در دستور کار ما باشد.

بارانی با تاکید بر این که کارشناسان بانکی مطلع و توانمند می توانند مشتریان را به درستی هدایت کرده و آنها را از خدمات مطلوب بانک مطلع سازند، افزود: دوره های آموزشی نیز باید همسطح و متناسب با دانش کارکنان برگزار شود تا تاثیر درست و مطلوب داشته باشد.

در پایان این همایش از مدیران و کارکنان برتر در حوزه های مختلف تقدیر شد.