تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شعبه مرکزی شیراز بر ضرورت روان سازی در صدور ضمانتنامه های ارزی تاکید کرد. به گزارش تاپ خبر ۲۴ ، محمد رضا حسین زاده که در راس هیاتی از بخش های مختلف شعبه مرکزی شیراز و همچنین بانک کارگشایی شیراز بازدید می کرد٬ضمن دیدار و گفت و […]

تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شعبه مرکزی شیراز بر ضرورت روان سازی در صدور ضمانتنامه های ارزی تاکید کرد.

به گزارش تاپ خبر ۲۴ ، محمد رضا حسین زاده که در راس هیاتی از بخش های مختلف شعبه مرکزی شیراز و همچنین بانک کارگشایی شیراز بازدید می کرد٬ضمن دیدار و گفت و گو با کارکنان این دو واحد٬از تلاش های اثرگذار آنها تقدیر کرد.
وی با اشاره به خدمات مختلف ارزی این بانک بویژه پس از برجام٬خواستار معرفی و تبیین قابلیت ها و توانمندی های گسترده ارزی بانک ملی ایران برای مشتریان شد.
حسین زاده از صدور و ابلاغ مصوبات لازم برای تسهیل در صدور ضمانتنامه های این بانک خبر داد و گفت:افزایش صدور ضمانتنامه ها توسط شعب باعث افزایش منابع و کسب درآمدهای ارزان قیمت می شود.
وی همچنین در این بازدید با تنی چند از مشتریان بانک دیدار و گفت و گو کرد و ابراز داشت:بانک ملی ایران متعلق به تمامی مردم ایران بویژه مشتریان این بانک است و برنامه بانک ملی ایران نیز ارایه خدمات جامع و نوین برای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان است.
همزمان با این بازدید،دو گروه از مدیران ارشد بانک ملی ایران، در چند شعبه و حوزه در سطح شهر شیراز حضوریافته و با همکاران دیدار و گفت وگو کردند.