تاپ خبر۲۴: مدیران عامل بانک ملت و گروه مپنا در نشستی مشترک بر تقویت همکاری های میان دو سازمان تاکید کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا در این نشست که با حضور علی رستگار مدیرعامل، محمد بیگدلی و کورش معدلت اعضای هیات مدیره […]

تاپ خبر۲۴: مدیران عامل بانک ملت و گروه مپنا در نشستی مشترک بر تقویت همکاری های میان دو سازمان تاکید کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا در این نشست که با حضور علی رستگار مدیرعامل، محمد بیگدلی و کورش معدلت اعضای هیات مدیره بانک ملت و جمعی از مدیران ارشد این بانک برگزار شد، با اشاره به این نکته که بانک ملت بانک شناخته شده ای است و شرکت های این گروه مراوادت مالی و بانکی خوبی با این بانک دارند، اظهار داشت: خوشحالیم که پشتوانه بزرگی چون بانک ملت را در کنار خود داریم و امیدواریم که سطح همکاری های فی ما بین بیش از پیش ارتقا یابد.
وی با اشاره به بروز برخی مشکلات ناشی از تحریم افزود: این مشکلات به کارفرمایان فشارهایی را وارد کرد که اثر این فشارها به گروه مپنا و بانک هم وارد شد اما ما سعی کردیم که منابع خود را به گونه ای مدیریت کنیم که در ارتباطات ما با بانک ملت خللی وارد نشود.
دکتر علی آبادی با تاکید بر این نکته که هیچ شرکتی در خارج از کشور نسبت به اعتبار گروه مپنا تردیدی ندارد، اضافه کرد: هم بانک ملت و هم گروه مپنا سازمان های معتبری هستند که از دیرباز روابط بانکی و مالی مستحکمی داشته اند.
مدیرعامل گروه مپنا دو زمینه همکاری را برای آینده پیشنهاد کرد و گفت: مپنا حضور گسترده تر در بازار خارج از کشور را در دستور کار دارد و برای انجام پروژه ها به یک بانک قوی در کنار خود نیاز دارد که بتواند نسبت به تامین مالی از محل صندوق توسعه ملی، منابع داخلی یا عاملیت منابع این گروه اقدام کند.
وی بخش دوم همکاری ها را تامین مالی برای انجام پروژه در داخل کشور ذکر کرد و یادآور شد: مپنا در تامین سرمایه برای انجام این پروژه ها به کمک بانک ملت نیاز دارد.
علی رستگار مدیرعامل بانک ملت هم در سخنانی با بیان این نکته که کارکردن با مپنا برای این بانک کم ریسک است، اظهار داشت: ما در کنار مپنا خواهیم بود زیرا اعتقاد داریم که تولیدات این شرکت بی نظیر است و جزو افتخارات ملی به حساب می آید.
وی با بیان این نکته که با بررسی پروژه ها، آماده همکاری برای اجرای پروژه های مپنا هستیم تاکید کرد: مپنا از سال های گذشته شریک تجاری بانک ملت بوده است و بانک هم آماده است تا با بررسی دقیق پروژه ها در فرآیند تامین مالی آنها وارد شود.
مدیرعامل بانک ملت با اشاره به این نکته که این بانک با وجود شرایط سخت اقتصادی کشور، جایگاه خود را در نظام بانکی ارتقا داده است، گفت: هیچ پروژه بزرگی نیست که بانک ملت وارد آن شده و موفقیت کسب نکرده باشد.
وی با اشاره به نقش آفرینی بانک ملت در پروژه های بزرگ نفتی، غیرنفتی، کشاورزی و بازرگانی ادامه داد: بانک ملت در همه زمینه های اقتصادی، حضور پررنگ و قاطعی داشته است.
رستگار به مشارکت بانک ملت در تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور اشاره کرد و گفت: این بانک از گذشته با گروه مپنا ارتباط تنگاتنگی داشته است و تلاش می کند تا به نیازهای مالی این شرکت پاسخ مثبت بدهد.
مدیرعامل بانک ملت از برنامه این بانک برای رساندن سطح مراودات بین المللی این بانک در دوران پساتحریم به قبل از تحریم و فراتر از گذشته خبر داد و اظهار داشت: بانک در صدد است تا به فعالان اقتصادی بیش از گذشته خدمات ارزی را ارائه دهد.