تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اهمیت تحقق اهداف این بانک تا پایان سال، بر لزوم تلاش بیشتر در این حوزه تاکید کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی در نشست شورای عالی مدیران این بانک با اشاره به ضرورت تحقق اهداف تعیین‌شده […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اهمیت تحقق اهداف این بانک تا پایان سال، بر لزوم تلاش بیشتر در این حوزه تاکید کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی در نشست شورای عالی مدیران این بانک با اشاره به ضرورت تحقق اهداف تعیین‌شده برای این بانک تا پایان سال ‌جاری اظهار کرد: بانک شهر طی یک سال اخیر در تمامی حوزه‌ها به ویژه در کسب درآمد موفقیت‌های چشمگیری داشته است و از این رو لازم است تا نوار این پیروزی‌ها همچنان تداوم یابد.
مدیرعامل بانک شهر با ارزیابی فعالیت‌های شرکت‌های تابعه این بانک تصریح کرد: با توجه به فعالیت شرکت‌ها و هولدینگ‌های بانک، به طور حتم، شرکت‌های تابعه نقش مهمی در تحقق EPS دارند و از این رو لازم است تا در روزهای پایانی سال، تلاش بیشتری در تحقق برنامه‌های تعریف شده انجام شود.
وی با بررسی سود محقق‌شده در هر یک از واحدهای این بانک خاطرنشان کرد: یکی از نقاط قوت ساختار بانک شهر، تعامل و ارتباط تنگاتنگ با شهرداری کلانشهرهاست و با توجه به گستردگی حوزه عملکرد شهرداری‌ها، این تعامل می‌تواند نقش مهمی در ارتقای عملکرد آنها و در نهایت رضایتمندی بیشتر مشتریان و شهروندان داشته باشد.
مدیرعامل بانک شهر در ادامه گفت: بانک شهر در ششمین سالگرد تاسیس خود، بیشترین تلاش را برای ایجاد بستر مناسب، در توسعه شهری پایدار و مبتنی بر نوآوری انجام خواهد داد و به همین دلیل است که به عنوان بانکی برجسته در این حوزه معرفی شده و در این مدت نیز موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده است.