تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت رضایت شهروندان در توسعه پایدار شهری، ارائه خدمات بانکی الکترونیک را از اقدامات مهم این بانک در جلب رضایت شهروندان دانست. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با بیان این مطلب اظهار کرد: حمایت بانک شهر از پروژه‌های مختلف شهرداری‌های […]

تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت رضایت شهروندان در توسعه پایدار شهری، ارائه خدمات بانکی الکترونیک را از اقدامات مهم این بانک در جلب رضایت شهروندان دانست.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با بیان این مطلب اظهار کرد: حمایت بانک شهر از پروژه‌های مختلف شهرداری‌های کلانشهرهاست، افزود: شهرداری‌ها به عنوان سهام‌داران اصلی بانک شهر هستند و این بانک نیز با حمایت از پروژه‌های مختلف عمرانی، حمل و نقل و غیره، سعی در ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان دارد.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری داخلی نیز یکی از مهم‌ترین راهکارها، ارتقاء مشارکت مردمی از طریق اعتمادسازی و فراهم کردن بسترها و سازوکارهای مورد نیاز است، افزود: مشارکت مردمی، به معنای همکاری داوطلبانه شهروندان در برنامه‌ریزی جوامع است که زمینه توسعه شهری را در تمامی ابعاد فراهم می‌آورد.
پورزرندی با بیان این که ورود مقوله مشارکت مردم در الگوها و روش‌های برنامه‌ریزی و شهرسازی در دوره اخیر، متأثر از تحولات دیدگاه‌های سیاسی درباره کارآمدی و نقش دولت‌ها و بخش عمومی در زندگی اجتماعی است؛ افزود: با طرح ایده‌‌ها و رهیافت‌هایی مانند توسعه انسانی و رهیافت انسان‌محور توسط سازمان یونسکو، لزوم مشارکت مردمی، بیش از پیش، مورد تأکید قرار گرفته است.
رئیس انجمن علمی اقتصاد شهری ایران با تأکید بر این که از نظر بانک جهانی، مشارکت، فرایندی است که از طریق آن، بهره‌وران، کنترل خود را بر روند برنامه‌های توسعه، تصمیم‌ها و منابعی که مرتبط با برنامه‌ریزی است، با هم تقسیم می‌کنند، ادامه داد: امروزه در برنامه‌ریزی شهری، مشارکت مردم یکی از نیازهای اساسی برنامه‌ریزی است.