تاپ خبر۲۴ : معاون اداری و توسعه منابع انسانی بانک شهر با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در این بانک گفت: بانک شهر به عنوان بانکی جوان، طی سال های اخیر با تاکید بر اهمیت آموزش نیروی انسانی ، به مشتریان خدمات رسانی کرده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط […]

تاپ خبر۲۴ : معاون اداری و توسعه منابع انسانی بانک شهر با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در این بانک گفت: بانک شهر به عنوان بانکی جوان، طی سال های اخیر با تاکید بر اهمیت آموزش نیروی انسانی ، به مشتریان خدمات رسانی کرده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسن رستم پناه با بیان اینکه مهترین دغدغه مدیران این بانک، آموزش نیروی انسانی متعهد و متخصص است، افزود: در حال حاضر دارایی های ثابت به هیچ عنوان حرف اول را در آینده سازی یک سازمان اقتصادی نمی زند، بلکه سرمایه های فکری موثر و نیروی کارآمد از مهم ترین ارکان در پیشبرد اهداف یک سازمان است.
وی تصریح کرد : سازمانی که نیروی انسانی متخصص ، متعهد و خلاق نداشته باشد، در آینده با مخاطره رو به رو خواهد شد.
رستم پناه در ادامه با اشار به برخی برنامه‌های این بانک خاطر نشان کرد: کار پژوهشی با عنوان ” تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی بانک شهر” آغاز شده که امیدواریم در آینده نزدیک اثرات آن در عملکرد و پیشرفت کارکنان شاهد باشیم.