تاپ خبر۲۴: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید بر این‌که بانک‌ها باید به سمت تنوع در ارایه خدمات حرکت کنند، گفت: بانک شهر توانسته با ارایه خدمات نوین بانکی شهروندان را از مراجعه به شعب بی نیاز کند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، تقی کبیری با […]

تاپ خبر۲۴: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید بر این‌که بانک‌ها باید به سمت تنوع در ارایه خدمات حرکت کنند، گفت: بانک شهر توانسته با ارایه خدمات نوین بانکی شهروندان را از مراجعه به شعب بی نیاز کند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، تقی کبیری با تاکید بر این‌که بانک‌ها باید به سمت تنوع در ارایه خدمات حرکت کنند، گفت: شهروندان باید بتوانند با خدمات رسانی بی وقفه بانک‌ها ، خدمات مورد نیاز بانکی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که کاهش وقت و صرفه جویی در زمان مردم باید از سوی بانک ها در نظر گرفته شود، افزود: بانک شهر با ارایه خدمات نوین در غالب شهرنت‌ها توانسته خدمات ممتازی به شهروندان ارایه کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: این نوع خدمت رسانی در حوزه پولی و مالی آثار بسیار مثبتی در حوزه خدمت رسانی به مردم و گردش مالی بانک خواهد داشت.

وی با بیان این‌که ارایه خدمات نوین بانکی گردش مالی در چرخه اقتصادی را تسهیل می کند، گفت: باید تمام بانک‌های ما در کشور به سمت و سوی ارایه خدمات الکترونیکی و دولت الکترونیک حرکت کنند.

کبیری خاطر نشان کرد: ارائه خدمات شبانه روزی به مردم نقطه قوتی است که منجر به رضایتمندی آنان از سیستم بانکی می‌شود.