تاپ خبر۲۴: مدیر عامل بیمه ایران در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد از پرداخت بیش از  ۶ هزار میلیارد تومان خسارت درسال گذشته توسط این بیمه خبرداد. محمود امراللهی با اشاره به پرداخت ۶ هزار و یکصد میلیارد تومان خسارت از سوی شرکت بیمه ایران در سال گذشته گفت: از این مقدار، ۱۳۰ […]

تاپ خبر۲۴: مدیر عامل بیمه ایران در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد از پرداخت بیش از  ۶ هزار میلیارد تومان خسارت درسال گذشته توسط این بیمه خبرداد.

محمود امراللهی با اشاره به پرداخت ۶ هزار و یکصد میلیارد تومان خسارت از سوی شرکت بیمه ایران در سال گذشته گفت: از این مقدار، ۱۳۰ میلیارد تومان مربوط به خسارت آتش سوزی، ۳۸۰ میلیارد تومان بدنه اتومبیل، ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان شخص ثالث، ۲۳۵ میلیارد تومان حوادث، ۳۶۴ میلیارد تومان مهندسی و مسولیت، ۲۰ میلیارد تومان هواپیما، ۲۵۰ میلیارد تومان زندگی و یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان درمان بود.

وی همچنین در خصوص پرداخت خسارت در چهار ماهه نخست سال جاری نیز گفت: در طی این مدت در مجموع یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خسارت از سوی شرکت بیمه ایران، پرداخت گردید.
مدیر عامل بیمه ایران افزود: در چهار ماهه نخست سال جاری ۹۰۸ میلیارد تومان خسارت در بخش بیمه اشخاص، ۳۳ میلیارد تومان آتش سوزی، ۱۰ میلیارد تومان باربری، ۹ میلیارد تومان مهندسی، ۶۲ میلیارد تومان مسئولیت و ۷۵۰ میلیارد تومان در بخش اتومبیل از سوی این شرکت پرداخت شد.
امراللهی همچنین با بیان اینکه شرکت بیمه ایران در سال گذشته بزرگترین خسارت تاریخ صنعت بیمه کشور را با پرداخت ۵۰ میلیارد تومان بابت شرکت بهره برداری مترو پرداخت کرد گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری این شرکت با پرداخت ۱۱ میلیارد تومان خسارت به یکی از انبار های عمومی، بزرگترین خسارت صنعت بیمه را در طی مدت مذکور را پرداخت کرد.
وی با اشاره به شعار امسال بیمه ایران با عنوان “حوادث و بلایای طبیعی خبر نمی کند، مراقب جان، اموال و مسولیت خود باشید” خاطرنشان کرد: پیاده سازی سیستم های الکترونیک و مدیریتی، استفاده بیشتر از تکنولوژی و سرعت در خدمات دهی را از جمله برنامه های این  شرکت در جهت ارتقای کیفیت خدمات اعلام کرد.

برگزاری اولین دوره  تخصصی مدیریت ارشد اجرایی بیمه در دانشگاه بیمه

مدیر عامل بیمه ایران در نشست خبری در وزارت  امور اقتصادی و دارایی، ضمن اعلام این خبر گفت : برای نخستین بار در کشور رشته های تخصصی حسابداری شرکتهای بیمه ، حقوق بیمه و بازاریابی بیمه در دانشگاه علمی و کاربردی بیمه تدریس می شود.
وی برگزاری نخستین دوره IMBA یا دوره مدیریت ارشد اجرایی بیمه را از دیگر اقداماتی دانست که برای نخستین بار در این دانشگاه ارایه می شود.
امرالهی در ادامه از تدوین و اجرای نرم افراز مدیریت پروژه های بیمه در شرکت بیمه ایران برای نخستین بار خبر داد و گفت: با اجرای این نرم افزار پروژه های بسیاری با رویکرد برون سپاری و با مدیریت افراد متخصص صورت گرفت .
مدیر عامل بیمه ایران همچنین در ادامه از بیمه اتباع خارجی برای نخستین بار توسط بیمه ایران خبر داد و افزود: در مبحث اعطای مجوز نمایندگی ها نیز اصلاحاتی به عمل آمده و امکان ثبت نام و آموزش و اعطای نمایندگی با استفاده از وب سایت امکان پذیر است.