تاپ خبر۲۴: بر اساس اعلام دفترآمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی، تا پایان خرداد سال جاری، تعداد ۴۰ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۷۹۲ نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند. اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، از مجموع این تعداد، ۱۳میلیون و ۳۲۷ هزار و ۶۹۲ نفر بیمه شده […]

تاپ خبر۲۴: بر اساس اعلام دفترآمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی، تا پایان خرداد سال جاری، تعداد ۴۰ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۷۹۲ نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، از مجموع این تعداد، ۱۳میلیون و ۳۲۷ هزار و ۶۹۲ نفر بیمه شده اصلی و دو میلیون ۸۵۰ هزار و ۹۱۰ نفر مستمری بگیر اصلی بوده اند.
بر این اساس بیمه‌شدگان اجباری تحت‌پوشش این سازمان در مدت یادشده، ۹ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۶۲۳ نفر بوده است.
همچنین در همین مدت ۶۵۵ هزار و ۱۵۹ بیمه‌شده اختیاری، ۷۸۶ هزار و ۶۰۸بیمه‌شده حرف و مشاغل آزاد و یک میلیون و۶۱هزار و ۳۹۲ راننده تحت‌پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی درسراسر کشور بوده‌اند.
بنا بر این گزارش، ۴۹۳ هزار و ۴۲۳ بافنده، ۱۶۴ هزار و ۹۶۶ مقرری‌بگیر بیمه‌بیکاری، ۲۲۳ هزار و ۸۷۷ بیمه شده توافقی و ۲۳ هزار و ۹۵۷ نفر از صیادان، زنبورداران و کارفرمایان صنفی کم‌درآمد تا پایان خرداد سال ۹۴ به عنوان بیمه‌شده اصلی از خدمات این سازمان در سراسر کشور بهره‌مند شده‌اند.