تاپ خبر۲۴: مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر گفت: تا ظهر روز چهارم از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ۳۷۲هزار و ۵۹۹تراکنش، از طریق دستگاه‌های این بانک انجام شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، مسعود خاتونی با اشاره به آمار استفاده از خدمات بانک شهر در نمایشگاه کتاب تا ساعت […]

تاپ خبر۲۴: مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر گفت: تا ظهر روز چهارم از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ۳۷۲هزار و ۵۹۹تراکنش، از طریق دستگاه‌های این بانک انجام شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، مسعود خاتونی با اشاره به آمار استفاده از خدمات بانک شهر در نمایشگاه کتاب تا ساعت ۱۳ چهارمین روز بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: از ابتدای شروع نمایشگاه تاکنون ۳۷۲هزار و ۵۹۹تراکنش داشته‌ایم که این تعداد حاصل فعالیت بیش از ۲۴۰۰پایانه فروشگاهی در نمایشگاه است.

وی با بیان این‌ که تا کنون ۷هزار نفر از سرویس‌های مجازی بانک شهر در نمایشگاه استفاده کرده‌اند، گفت: علاوه بر این، از ۱۹۸هزار و ۸۰۳ثبت‌نام بُن‌کارت دانشجویی، ۱۲۶هزار و ۵۳۴کارت تحویل متقاضیان شده است و دانش‌آموزان نیز ۸هزار و ۶۱۳ بُن دانش‌آموزی دریافت کرده‌اند.