تاپ خبر۲۴: سال گذشته با همه گیر شدن طب ماینینگ در جهان، مادربورد B250-Mining Expert توسط بزرگترین تولید کننده مادربورد یعنی ایسوس معرفی شد که ۱۹ کارت گرافیک را به طور همزمان پشتیبانی می کرد. حال با عرضه چیپ ست میانرده اینتل، اینبار ایسوس دوباره باعث شگفتی ماینر ها شد! رکورد پشتیبانی همزمان از کارت […]

تاپ خبر۲۴: سال گذشته با همه گیر شدن طب ماینینگ در جهان، مادربورد B250-Mining Expert توسط بزرگترین تولید کننده مادربورد یعنی ایسوس معرفی شد که ۱۹ کارت گرافیک را به طور همزمان پشتیبانی می کرد.

حال با عرضه چیپ ست میانرده اینتل، اینبار ایسوس دوباره باعث شگفتی ماینر ها شد! رکورد پشتیبانی همزمان از کارت گرافیک در ماینینگ مجدداً شکسته شد و ایسوس این بار در مادربورد H370 Mining Master تعداد ۲۰ کارت گرافیک را به طور همزمان برای استخراج ارز های رمزگذاری شده یا کریپتو کارنسی در دسترس شما قرار داده است!

افزایش کارایی، کاهش هزینه های جاری و استفاده آسان

در تمام مادربوردهای مخصوص استخراج ارز های دیجیتال، رابط PCI-Express به منظور اتصال کارت گرافیک در روی مادربورد در نظر گرفته شده است، ایسوس با استفاده از رابط USB و حالت PCIe-over-USB ، ۲۰ کارت گرافیک را به طور همزمان به مادربورد متصل می سازد که با این عمل در قیمت رابط های رایز نیز می توانید صرفه جویی کنید و علاوه بر آن تعداد بیشتری کارت گرافیک بر روی یک مادربورد داشته باشید.

در ماینینگ کاهش زمان نگهداشت و چک کردن سیستم با افزایش بازدهی ریگ ماینینگ نسبت مستقیم دارد. به همین منظور ایسوس از آخرین راهکار های عیب یابی استفاده کرده که علاوه بر چراغ های نشانگر وضعیت سلامت و نام گذاری هر ورودی USB به همراه اتصال همزمان ۳ منبع تغذیه، یک Seven Segment نیز به همراه کلید های روی برد روشن/خاموش و راه اندازی مجدد در نظر گرفته است تا در سریع ترین حالت ممکن از سیستم ماینینگ خود استفاده کنید.

علاوه بر این ویژگی های سخت افزاری، ایسوس با بایوس تحسین شده UEFI خود، نحوه راه اندازی و پیکربندی را به بهترین شکل ممکن در اختیار ماینر ها قرار داده است تا ماینر ها بتوانند به نهایت کارایی و بیشترین تغییرات به منظور پایداری سیستم ها در پردازش های سنگین استخراج ارزهای دیجیتال دست یابند.

مادربورد H370 Mining Master با پشتیبانی از همه کارت گرافیک های رایج، همزمان با عرضه جهانی آن، در کشور با گارانتی رسمی قطعات ایسوس در دسترس خواهد بود.