به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تحت پوشش اینترنت عمومی این شرکت قراردارد. شرکت آسیاتک دراین دوره از نمایشگاه اقدام به ارایه خدمات اینترنت جهت اطلاع¬رسانی و استفاده غرفه ها و خبرنگاران کرده است و اینترنت اصلی نمایشگاه را تامین می کند. ۳۰۰ مگابیت […]

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تحت پوشش اینترنت عمومی این شرکت قراردارد.

شرکت آسیاتک دراین دوره از نمایشگاه اقدام به ارایه خدمات اینترنت جهت اطلاع¬رسانی و استفاده غرفه ها و خبرنگاران کرده است و اینترنت اصلی نمایشگاه را تامین می کند.
۳۰۰ مگابیت پهنای باند اینترنت آسیاتک به ۱۵۰ غرفه به صورت کابلی و ۲۰۰۰ اکانت کاربری برای ۵۰۰ غرفه دار بروی بستر WiFi، از جمله خدمات این آسیاتک به شرکت¬کنندگان در بیست و سومین نمایشگاه است.
تاکنون مطبوعات و خبرگزاری¬ها از اینترنت ارایه شده آسیاتک در بیست و سومین “نمایشگاه مطبوعات” رضایت کامل داشته¬اند و این مهم را از طریق مجاری رسمی و غیر رسمی اعلام کرده¬اند.
همچنین این شرکت در خدماتی دیگر وای فای همگانی (Public wifi) برای عموم بازدیدکنندگان ارایه می¬کند. در نمایشگاه مطبوعات به هر کاربر یک اکانت تعلق می‌گیرد که می¬تواند به مدت ۶۰ دقیقه و حجم ۱۰۰ مگابایت از اینترنت رایگان آسیاتک بهره¬مند شوند. بازدیدکنندگان بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات می‌توانند از طریق شرکت آسیاتک، اکانت خود را شارژ کرده و به میزان مورد نیاز از اینترنت بهره‌برداری کنند.نکته دیگر آن¬که بیش از یک¬میلیون نفر کاربرشرکت آسیاتک می¬توانند با شناسه کاربری و کلمه¬ عبور خود با همان سرعت و حجمی که انتخاب کرده اند با اتصال به پابلیک وای¬فای نمایشگاه مطبوعات از اینترنت بهره¬مند شوند.
شرکت آسیاتک اکنون در فضایی بیش از ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ متر مربع اقدام به ارایه خدمات وای فای همگانی (Public wifi) در اماکنی مانند فرودگاه¬های بین المللی و داخلی، ایستگاه¬های راه¬آهن سراسری و مراکز تفریحی-تجاری (از قبیل مگامال،کوروش،مرکز تجارت جهانی فردوسی) می¬کند.
شرکت آسیاتک در ارزیابی سازمان تنظیم ارتباطات و مقررات رادیویی در سال ۱۳۹۵ موفق به کسب رتبه اپراتور برتر ارتباطات ثابت کشور شده است.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری¬ها از جمعه ۵ آبان در مصلی تهران آغاز شده است و تا روز ۱۲ آبان ماه ادامه دارد.