تاپ خبر۲۴: کودکان گلدکیدز در مراسم روز درختکاری شرکت کردند. تهران، ۱۵ اسفند ۹۳- کودکان گلدکیدز، کانون نخبگان طلایی ایران، طی مراسمی برنامه روز درختکاری را به کاشت درختان مختلف اختصاص دادند. در این مراسم که ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه ۱۵ اسفند در حاشیه دریاچه مصنوعی ورزشگاه آزادی برگزار شد مدیران و مسئولین شرکت­های […]

تاپ خبر۲۴: کودکان گلدکیدز در مراسم روز درختکاری شرکت کردند.

تهران، ۱۵ اسفند ۹۳- کودکان گلدکیدز، کانون نخبگان طلایی ایران، طی مراسمی برنامه روز درختکاری را به کاشت درختان مختلف اختصاص دادند.

در این مراسم که ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه ۱۵ اسفند در حاشیه دریاچه مصنوعی ورزشگاه آزادی برگزار شد مدیران و مسئولین شرکت­های ال­جی، گلدیران، مؤسسه نیکوکاری مهرآفرین و جمعی از خبرنگاران و مسئولین مختلف حضور داشتند.

پیش از این، ال­جی و گلدیران و مهرآفرین  برنامه گلدکیدز را که گسترده‌ترین پروژه مسئولیت اجتماعیشان است در یکشنبه ۱۴ دی‌ماه طی همایشی به صورت رسمی به رسانه‌ها معرفی کرده بودند.

پروژه گلدکیدز بر روی پرورش و استعدادیابی کودکان نخبه ایرانی متمرکز است و از حدود دو سال پیش آغاز به کار نموده  است. این پروژه با آغاز طرح استعدادیابی و حمایت از بهترین ها در رشته های مختلف، برنامه‌ای بدیع و نو در راستای حمایت از کودکان مستعد ۶ تا ۱۶ سال است.

گلدکیدز با استفاده از متخصصین  روانشناسی و جامعه‌شناسی به دقت برنامه‌ریزی شده و پرورش استعدادهای بالقوه منتخبین و هدایت قابلیت‌ها را مد نظر دارد و بی‌شک این هدف‌گذاری  تنها با توجه دائم و البته آموزش‌هایی که قرار است آینده شخصی و اجتماعی نسل طلایی ایران را تضمین کند، پیش خواهد رفت.

در مراسم روز درختکاری پس از صحبت  در مورد فواید درخت و درختکاری  برای کودکان نحوه صحیح کاشت درختان به بچه‌ها آموزش داده شد. همچنین، کارشناسان و مربیان در مورد طبیعت و زندگی درختان به سوالات کودکان کنجکاو گلدکیدز پاسخ دادند.

پس از بخش آموزش، کودکان به محوطه اطراف دریاچه آزادی رفتند و نهال­ها را در مکان­های از قبل آماده شده قرار دادند تا بخشی از آینده سبزی باشند که برایشان ترسیم شده است.

 یک مقام شرکت گلدیران در این باره می‌گوید: دنیای زیبای کودکان و نوجوانان به حمایت نیاز دارد و از  زمانی که متعهد به برنامه مسئولیت اجتماعی گلدکیدز شدیم تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته­ایم که استعداد کودکان ایرانی را در زمینه­های مختلف شناسایی کنیم. کودکان مانند همین نهال­ها هستند و ما به آینده بسیار خوشبین هستیم. همانگونه که این نهال­ها تبدیل به درختانی تنومند، بارور و سایه­گستر می­شوند، روزی خواهد آمد که استعداد این کودکان و نوجوانان نخبه نیز شکوفا خواهد شد. از اینکه ما هم در این شکوفایی سهمی داریم خوشحالیم.”