تاپ خبر۲۴:مسئول پخش سینماهای حوزه هنری گفت که بودجه مورد نیاز برای دیجیتالی شدن سینماهای میزبان آثار سینمایی حاضر در سی و دومین جشنواره فیلم فجر از سوی وزارت ارشاد تامین شده است. غلامرضا فرجی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: سالن سینمایی استقلال و سپیده از سینماهای حوزه هنری […]

تاپ خبر۲۴:مسئول پخش سینماهای حوزه هنری گفت که بودجه مورد نیاز برای دیجیتالی شدن سینماهای میزبان آثار سینمایی حاضر در سی و دومین جشنواره فیلم فجر از سوی وزارت ارشاد تامین شده است.
غلامرضا فرجی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: سالن سینمایی استقلال و سپیده از سینماهای حوزه هنری قطعا در اختیار سی ودومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.
وی یادآور شد: هر پنج سالن سینما آزادی نیز میزبان فیلم های سینمایی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.
مسئول پخش حوزه هنری تاکید کرد: هنوز شهرستان های میزبان جشنواره فیلم فجر مشخص نشده اند از این رو دقیقا مشخص نیست که کدام سالن های سینمایی حوزه هنری در شهرستان ها میزبان فیلم های حاضر در این رویداد خواهند بود.
فرجی درباره دیجیتالی شدن سالن های سینمایی حوزه هنری و دیگر سالن های میزبان سی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: امروز جلسه ای در وزارت ارشاد جلسه ای با حضور دست اندرکاران انجمن سینماداران و آقایان سرتیپی و شایسته برگزار شد. در این جلسه مقرر شد که سینماهای میزبان سی و دومین جشنواره فیلم فجر به سیستم دیجیتال مجهز شود و بودجه مورد نیاز برای این مهم نیز تامین شد.
وی توضیح داد: الباقی سینماها نیز با رایزنی های انجام شده تا پایان سال به سرانجام خواهد رسید.